Gehypt door radio, net als Coldplayquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had 2000 keer moeten zijn. Wat een overgewaardeerde meuk.
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond die er vorig jaar niet in?Inderdaad niet gehoord maar kan het me niet voorstellen. Bizar.
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat ook zo, toen ik vorig jaar de lijst zag met nummers die eruit waren gevallen:![]()
![]()
![]()
Vandaar een proteststem. Met succes, trouwens.
Tot 2005 of zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Coldplay heeft prachtige platen gemaakt. Maar inderdaad ook overgewaardeerde meuk.
Met als subtiel verschil dat Coldplay wél goede nummers heeft. Al staan hun middelmatige nummers bovenin en hun betere nummers laag in de lijst. Straks komt trouwens "Atlas" uit 2013. Prachtnummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gehypt door radio, net als Coldplay
Ging wel rap achteruit inderdaad. Maar green eyes bijvoorbeeld blijft perfect in al zijn eenvoud.quote:
Ik luister daar standaard naar. Vaak is de muziek dan nog beter dan wat er in de Top 2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo staan er veel nummers in de lijst die het net niet gered hebben. Wat trouwens ook is om te beluisteren zo kort naar nieuwjaarEffe afkicken van de top 2000
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
Wie fokt daar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef waxmask het volgende:
Haha dat stelletje in het cafe...Hij zit op de foon te FOK!ken en zij kan wel vuurspuwen...![]()
Gewoon als een baas laatsteminuutpakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg. Morgen nog flink wat regelen voor mijn trip zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |