SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
1 op de 1000 mensen werd vermoordquote:
Ik heb echt een hekel aan wat mensen elkaar kunnen aan doen. Moorden snap ik sowieso niet. Misschien als je moet overleven in een onmogelijk land of zoquote:
Nachtje doorhalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga door tot The Kinks. Daarna slapen. Tot een uur of 11.
Er zit nogal een verschil tussen doden en vermoorden. Vermoorden is inderdaad krankzinnig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wat mensen elkaar kunnen aan doen. Moorden snap ik sowieso niet. Misschien als je moet overleven in een onmogelijk land of zo
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga door tot The Kinks. Daarna slapen. Tot een uur of 11.
Snap er niets van. In binair is het 3 uurquote:
nu niet ingewikkeld gaan doen fritsjequote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Snap er niets van. In binair is het 3 uur
Heb je daar een link van?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef waxmask het volgende:
Was toch wel een mooi filmpje waarbij Sommerville een stukje meezong met die straatartiest...
Snap er nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu niet ingewikkeld gaan doen fritsje
Haha, stukje gezien. Ineens die hoge stem erbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)straatmuzikant.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |