ik weet het, maar goed, Braddie zit vol met talenten die nog wel moeten groeienquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Deze grap is wel wat aan de magere kant hoor
Dat is gewoon niet waar en zo wel dan moet je je eens laten checken door je huisarts.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.. helaas is het in mijn geval een kwestie van "Ik hoef maar naar eten te kijken of ik kom al aan"
Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef gelepino het volgende:
't Is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Je geeft je geld liever uit aan brakke tweedehands troep en keyboards, maar je zou dat geld ook uit kunnen geven aan de sportschool natuurlijk. Aangezien je geen werk hebt is "geen tijd" in ieder geval geen excuus.
Waarin verschilt dit topic eigenlijk in de andere "ik ben zo zielig/onzeker" topics die je al hebt aangemaakt? Volgens mij open je om de zoveel maanden een soortgelijk topic en krijg je dezelfde reacties.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze voor 't gemak maar even gereekst.
Ik dacht al waar komt die reeks vandaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het hele verhaal een beetje aangediktquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet het, maar goed, Braddie zit vol met talenten die nog wel moeten groeien
Maak je er niet dik over joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |