Hij liet vlak voor het kerstdiner Flappie horen aan je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Het was echt een erge diss. Ik ben een dag niet op Fok! durven komen
Oh oke. Ik kom er toch wel achter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dit niet doen. Het was echt een erge diss. Ik ben een dag niet op Fok! durven komen
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh oke. Ik kom er toch wel achter.
Doei Tjakjequote:
Wat moet je lezen? Wie dwingt je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus... nog muziek luisteren of naar bed. Er zijn al users welke mij morgen dwingen 800 bladzijden te lezen namelijk
800 bladzijden over de goffedomme middeleeuwenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat moet je lezen? Wie dwingt je?
Is uit een clip van de jeugd van tegenwoordig.quote:
Zou rakenquote:
Dan ken je mij niet.quote:
Waarom doen ze dat, waaromquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
800 bladzijden over de goffedomme middeleeuwen
Ik ga maar eens douchen en toch muziek luisteren in bed
Ik verwijt mijzelf vaak genoeg te kieskeurig te zijn dus nee, ik zou zeker niet alles raken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwijt mijzelf vaak genoeg te kieskeurig te zijn dus nee, ik zou zeker niet alles raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |