Dacht dat jij ONZ veel leuker vond.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
Ezell, Paxcon is toch fucking schattig?
retorische vraagquote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
Ezell, Paxcon is toch fucking schattig?
alles voor mijn beschermengelquote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
woah ezell regel jij zomaar vriendin voor me jij bent me echte bff
zo lief jij, wou dat ik meer kon doen voor jouquote:Op donderdag 26 december 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
retorische vraag
ja, hij is fucking schattig
[..]
alles voor mijn beschermengel
Zal die wel van mij hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, je eigen naam in de TT zetten.TS
_!
helaas, was namelijk een geweldige trquote:
geef mij 1.000 euroquote:Op donderdag 26 december 2013 22:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo lief jij, wou dat ik meer kon doen voor jou
wist niet dat je zo materialistisch wasquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
helaas, was namelijk een geweldige tr
[..]
geef mij 1.000 euro
ik ben een golddiggerquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wist niet dat je zo materialistisch was
wil je wel 1.000 knuffels geven![]()
:@:@@@
Zo smooth.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wist niet dat je zo materialistisch was
wil je wel 1.000 knuffels geven![]()
:@:@@@
begrijpelijk, al veel kunnen strikken?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben een golddigger
daarom ga ik spatie hosselen
babybilletjes gladquote:
veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
Ik ga slapen en ben er vrijdag en zaterdag niet, doei.
jammer doeiquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
Zo vanuit de friendzone haar bed in. Ga ik ook eens proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doeiquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
kaneelstokjedat wisten we toch allemaal alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
kaneelstokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
5quote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef badschaap het volgende:
hmmm zal ik wel of niet een 3e monitor kopen?
kaneel niet, want anders zou hij nooit friendzone zeggenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat wisten we toch al allemaal
ik ben anders ook lesbischquote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
kaneel niet, want anders zou hij nooit friendzone zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |