klopt, en het is gewoon niet gezond, gelukkig zit hier in het dorp geen eenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar is duur
en nee volgende week nog een middaagje.
ik eet alleen chicken nuggets en alles met kip van hun de restquote:Op donderdag 26 december 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik hier dan de enige McDonald's hater? Ze hebben geen frikandellen en niet eens fatsoenlijke mayo, super kleine patat kartondinges en die clown is stom!
Niks tegen hun ijs though.
kip is wel lekker daar jaquote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet alleen chicken nuggets en alles met kip van hun de rest
je bent zelf iel bah debielquote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
Kip is iel bah, behalve de kippenpootjes van mijn overleden opa.
Oh ik dacht dat het 48 plus kaas wasquote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
rustig inso het is nog 48 min kerst
lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het 48 plus kaas was
maak gebruik van je sterretjes, cachiequote:
niet genoeg meisjesquote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je wilde mij koppelen tog
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maak gebruik van je sterretjes, cachie
[..]
niet genoeg meisjes
Heb niks leuks te vertellen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maak gebruik van je sterretjes, cachie
[..]
niet genoeg meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |