abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 13:56:09 #51
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_392707
quote:
Op 13 oktober 2000 13:50 schreef Manono het volgende:
Ik haat Ed (nog) niet maar hij wil presentator worden en dat doet ie goed op de TV Woonmagazine manier van Jan en Judith, als ik ergens een pest hekel aan heb is het aan de kreet:

'ja he die bank is echt HE-LE-MAAL GOED'
'ja he dat kind is echt HE-LE-MAAL PRACHTIG'
'je ziet er te gek uit, HE-LE-MAAL GOED'

!!!


blij dat ik niet de enige ben. Inderdaad helemaal irritant !!
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 14:13:29 #52
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_392735
nee zeg! las ik net echt dat hij in de woonkamer slaapt omdat hij niet met de andere bewoners op 1 kamer wil? Wat een omhooggevallen ezel is dat zeg!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_392752
--


Ik vind Ed wel leuk ... (NOT!)


--

pi_392788
quote:
Op 13 oktober 2000 14:33 schreef Edis het volgende:
--


Ik vind Ed wel leuk ... (NOT!)


--


leuke reply, joh, nee, echt lachen

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_392893
Wij allen haten Ed

En terrecht...Ik haatte ´m al bij de eerste seconde gatverdamme wat een goor smerig kakkerlakkie is dat zeg
Bunji dumpen? Met Ed?..Ja graag maar dan zonder elastiek en gewoon afschieten die handel. Weg ermee. Ohja idd hij wil presentator worden Van de kotsshoooowwwww zeker. Dan kan iedereen lekker ga kosten voor de buis als dat walgelijk stuk ellende z´n eigen kots probeerd weg te slikken omdat ie zichzelf heefty horen praten

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 13-10-2000 15:46]

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_392906
Wat een enige man, zo warm, zo sympathiek en vooral zo echt. Na jaren van leegte in mij is dat gevoel wat Willem Ruis bij zijn dood achterliet eindelijk gevuld.
Hulde aan Ed! Hoera! Hoera! Hoera!
NOT!!!
Saving the world in style...at least they say....
pi_392929
Idee!!! We kunnen Ed vermomd als Israelische soldaat naar de palestijnen sturen
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 17:10:17 #58
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_393015
quote:
Op 13 oktober 2000 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand wie ik bedoel.
Kan het Kraaij Jr. zijn?
Hans Kraai JR. ja, gewoon leuk in vergelijking met Ed

Degene die een Ed fanpage durft te maken heeft gewoon lef Want die gaat me een partij uitgelachen worden!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_393056
WIJ DURVEN ALLES!!!!
quote:
Op 13 oktober 2000 17:10 schreef Machiel het volgende:
Degene die een Ed HAATpage durft te maken heeft gewoon lef Want die gaat me een partij uitgelachen worden!

OOK HET DOSSIER BOTERHAMMENWORST WORDT UITVOERIG BELICHT.

www.mirrorman.nl/BigMother2000/Ed

En er wordt nauwkeurig belicht hoeveel dagen Ed nog heeft te gaan.

Hele dag aan gewerkt, maargoed het is het wel waard.

De haat wordt per dag gewoon meer.

Gezallich!!!!

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 17:57:39 #60
215 misterDre
Paint it black!
pi_393083
quote:
Op 13 oktober 2000 16:03 schreef Letterman het volgende:
Idee!!! We kunnen Ed vermomd als Israelische soldaat naar de palestijnen sturen
Hij heeft al gekozen voor de palestijnen!
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 17:57:41 #61
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_393084
Complimenten MHM.
Mijn haat is inmiddels ook een boterhamworst-geworden Edmon, uh Demon

Helemaal gezallich weer.

pi_393097
Thnx man Lekkere snelle reply's, tsja wie zal die boterhammenworst winnen? Dat is de vraag!
pi_393137
EN ED MAAKT ZICHZELF ER NIET GELIEFDER OP.

Ed molt hun LAATSTE STROHALM het koffiezetapparaat.

quote:
Bewoners afstandelijk

De pogingen van Ed om één te worden met de groep lijken voorlopig nog geen voeten in de aarde te krijgen. De bewoners reageren af en toe zelfs vijandig op zijn toenaderingen. Koos vindt dat hij zich teveel aan de groep opdringt. Georgie vindt dat voor nieuwkomers als Ed sowieso geen plaats is, omdat de anderen al vanaf het begin in het huis zitten.

Als Ed tot overmaat van ramp de cafetiëre kapot maakt, reageren Hieke en Desiree gepikeerd. "Oooh neee", roept Hieke heel overdreven als Ed vertelt dat de veer van het zeefje is geknapt omdat hij er misschien teveel heet water op heeft gegoten. Maar, cafetiëre of geen cafetiëre, Ed zet een pot koffie. Als Hieke Desiree vertelt dat er een raar smaakje aan zit, reageert Desiree nauwelijks verrast. "Och, ik had niet anders verwacht."


Tsja, het blijft toch een beetje koffiedik kijken nietwaar, Ed?

Gezallich!!!!

pi_393253
EN ZO NOG EEN SUCCESVOLLE AKTIE VAN TED:
quote:
Roddelen over Ed

Koos, Robin en Desiree zitten in de tuin. Desiree moet iets kwijt over Ed. Toen Ed vanochtend een douche nam, stond Desiree in de badkamer. Ze vertelt dat hij opeens in zijn blootje de douche uitkwam omdat hij een zeepje nodig had. "Dat hoort niet", vindt Koos. "Wat een mafkees, je kan best vrij zijn, maar dat hoort niet". Desiree knikt instemmend. "Hij had al tegen mij gezegd dat hij naakt sliep, nou, ik ging er maar niet op in", zegt ze. Koos: "Als je hier net bent, moet je je terughoudend opstellen, zeker in dat soort dingen."

Desiree kan er niet over uit. Terwijl ze een paar kippen aait, zegt ze: "Ik schrok er wel van hoor, ik vond het raar." "Dit is gewoon shockerend", vindt Koos en slaat een troostende arm om Desiree heen. "Ja, je hoeft niet naar me toe te lopen in je nakie", gaat Desiree verder, "Hij kwam naar me toe lopen of hij het zeepje mocht, hij moest perse het zeepje op de wastafel hebben." Robin schudt verontwaardigd zijn hoofd. "En de hele badkamer ligt vol zeep!", roept hij. "Hij wil gewoon stoer doen", gaat hij verder, "Ik vind dat niet een normale manier van doen, maar voor hem is dat het waarschijnlijk wel."

Koos valt Robin bij. "Ja, Desiree kwam helemaal overstuur naar me toe. Ik wist gewoon niet wat ik ervan moest denken, ze stond echt te trillen op haar benen." Robin vindt het maar niks. "Gewoon na vier weken er effe instappen en gelijk de eerste dag in je blote reet...", sputtert hij. Koos ziet het somber in. "Ik denk dat ons nog wel meer te wachten staat", denkt hij. Robin is klaar voor de strijd. "Als dingen mij niet bevallen, krijgt ie het meteen te horen hoor!", zegt hij stellig.

"Ik vond het ook stom dat hij zijn dekbed wegtrok en wegging", gaat Desiree verder. "Ach, laat hem lekker liggen daar, ik vind het best", zegt Robin. Maar Koos schudt zijn hoofd. "Nou, als hij in zijn blote kont ligt, dan zit ik daar niet op te wachten hoor", zegt hij. Robin kijkt wat voor zich uit. "Moet ik wat tegen hem zeggen?" vraagt hij Desiree. Maar dat hoeft niet van haar. "Wil ik best doen hoor, als het irriteert. Hij hoort zich gewoon aan te passen", besluit hij gepikeerd. Koos denkt dat het misschien een eenmalige actie was van Ed. Maar daar is Robin het niet mee eens. "Oh, het gaat toch nog wel een keer gebeuren, hoor", zegt hij. "En de volgende keer zeg ik er wat van. Maar eigenlijk moet Desiree er iets van zeggen tegen hem. Of tegen mij, dan ga ik wel met hem praten", besluit Robin.


Ook heeft hij al lopen brallen dat zijn kinderen uit zijn buurt moeten blijven als hij kwaad is in een succesvol gesprek met Hiekje die heel erg veel interesse toonde:

Gaat goed Ed.

Zo red je het wel!

Ik wil een lachende huil smileys, je weet wel huilen van het lachen.

Gezallich!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 13-10-2000 20:08]

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 20:32:09 #65
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_393302
quote:
Op 13 oktober 2000 13:50 schreef Manono het volgende:
Ik haat Ed (nog) niet maar hij wil presentator worden en dat doet ie goed op de TV Woonmagazine manier van Jan en Judith...
DANK ! ! DANK ! !

Toen ik dit las schoot me ineens te binnen aan welk (zéér griezelig) "mans"persoon Ed me deed denken.

Aan die Fokke die om héél wazige redenen ineens wegging bij "Klussen met Kijkers".

Of hij is het of het is z'n tweelingbroer.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_393309
Hij doet me ook wel wat aan Frank Marsmijer denken (schrijf je dat zo? Who kers )
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 20:37:28 #67
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_393316
quote:
Op 13 oktober 2000 20:35 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hij doet me ook wel wat aan Frank Marsmijer denken...
Die heeft inderdaad ook altijd presentator willen worden
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_393318
Wat een Erik Engerd zeg!
Volgens mij heeft ie strontgeluk dat ie in da house mag net nu ze in zijn woonbuurt een grootscheepse DNA-test houden om de Slachter van Scheveningen definitief te ontmaskeren!
pi_393596
quote:
Op 13 oktober 2000 20:37 schreef Sweetheart het volgende:
Die heeft inderdaad ook altijd presentator willen worden
*LOL* En is het hem ooit gelukt? Hoe is het met Frank afgelopen?
pi_393627
Wat heb ook ik me t lazerus lopen ergeren aan mr Ed.
Hij vertegenwoordigt zo,n beetje alle omroepen bij elkaar viel julie dat ook op?
Hij begon meen ik over een cariere op tv.
En in een mix zag ik de volgende flits van herkenning.
nl de zanger jacques Herb die Manuela zingt(en verdomd de groeven in zijn face hebben dr wat van weg.)
En kennen jullie die spottende klusser van sbs die niet mocht timmeren wat ie wilde en dus gepikeerd zijn job eraan gaaf,en vervangen werdt door de ideale klussende schoonzoon Dennis genaamd? AAAAAAAAAAAAAAAch hij lijkt er ook nog op.
En vaag meende ik iets van menno buch in zijn houding te herkennen, zo van:Fucken in de jungle, moet je doennnnnnnnnn,en vervolgens ongeinterreseert andere richting op kijken.
Als je op deze basis onze Ed gaat bekijken denk je echt;"verrek ze hebben er over nagedacht"!!
In een vlaag hoopte ik ff dat t mijn vent was die Ed,ik stuurde hem elke dag iets na, van zijn ondergoed, kledingkast,hockeystick en weet ik veel.Want als ie net zo naait als dat ie lult, ken t noooit veel wezen, en ik verheug me al op de eerste klappen die, als ik erin zou zitten ongetwijfeld na de eerste 5 minuten al zouden zijn gevallen.
Stel je eens voor;Nou ik ben Edddddddd
en dan de hele meute dagggggggg Eddddddd alsof je verdomme naar een aflevering van sesamstraat zit te kijken zeg.
Je ziet t 1 uitzending en nu al gefrustreerd aan het posten hierzo,en we moeten nog zo lang!!!!!!!!!
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
pi_393642
sorry sweethart
ik zie dat jou de herkenning ook al opgevallen was hahaha, ik was dus zelfs te gefrustreerd om eerst alles te lezen, maar ik ben blij dat ik niet alleen die verklede gek herken in ed pfffffffff
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
pi_393647
Sta nog is ff naar hem te staren zojuist, maar zijn droom is volgens mij een eigen oibibio ,en aangezien dat teveel letters waren, bleef bb over.
Hij lult en gedraagt zich best wel als die Ronald jan heyn. Lekker vaag, niet teveel blootgeven(alhoewel hij daar van geleerd heeft en zich dus naar t schijnt maar gelijk blootgaf)want men mocht is je boekhouding controleren pffffffffffff

[Dit bericht is gewijzigd door Farida op 13-10-2000 23:42]

Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
pi_393651
Jeeee wat een eikel zeg, die Ed!
Hij mag van mij meteen weer z'n koffers pakken. Wie denkt 'ie wel niet dat 'ie is. Vreselijke vent. Ik mocht 'm al niet vanaf het moment dat ie op de bank zat en zich voorstelde.
pi_393671
quote:
Op 13 oktober 2000 23:30 schreef Fannetje het volgende:
Jeeee wat een eikel zeg, die Ed!
Hij mag van mij meteen weer z'n koffers pakken. Wie denkt 'ie wel niet dat 'ie is. Vreselijke vent. Ik mocht 'm al niet vanaf het moment dat ie op de bank zat en zich voorstelde.
He-le-maal mee eens; bestaat er dan toch iets van female intuition Fannetje?
Merk dat ik nu al de streams vermijdt waar hij op te zien is.
Dat moet al reden genoeg zijn om over 2 weken veel te stemmen. Heel veel
  zondag 15 oktober 2000 @ 13:35:41 #75
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_395510
Dezeuree heeft inmiddels kennis gemaakt met de vleesgeworden demon van Mr. Ed !!

GEZALLICH !!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')