SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet achter hem staan en op t moment dat hij je niet verwacht even kietelen in zijn buik.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ga dat weer doen bij hem hahahahha
Zodra hij mij niet ziet en het rustig is
Bzzztquote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu vind je haar helemaal n slet, he?
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moet achter hem staan en op t moment dat hij je niet verwacht even kietelen in zijn buik.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ja moet je doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ga dat weer doen bij hem hahahahha
Zodra hij mij niet ziet en het rustig is
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Annem geldi aklima. Die kneedt als een beest.
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mashallah, dat vereist flink wat armkracht, volgens mij druk je er ons allemaal uit
Kom bij mij halen, ik heb te veel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh ja. Was in slaap gevallen. Ga nu deeg maken Borte
Dit was zo lekker ama. Lang niet gedaan zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom bij mij halen, ik heb te veel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.
Het deeg is wel gerezen ondanks dat er te weinig gist in zat, dat dan weer wel.
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maaktquote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.
Het deeg is wel gerezen ondanks dat er te weinig gist in zat, dat dan weer wel.
Vallahi ik heb geen idee hoeveel. Ik ben momenteel ook bezig met patatesli borek haha, canimi cektirdin. Heb vier middelgrote patates opgezet, bakak nekadar cikacak.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit was zo lekker ama. Lang niet gedaan zo.
Kactane patates haslim voor gozleme?
Ik maak deeg van 1 kilo meel
Het was een fout.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maakt![]()
Anders doe ik wel dit + peynirquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vallahi ik heb geen idee hoeveel. Ik ben momenteel ook bezig met patatesli borek haha, canimi cektirdin. Heb vier middelgrote patates opgezet, bakak nekadar cikacak.
Hamur kun je wel bijna twee dagen bewaren, geen probleem yani.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Anders doe ik wel dit + peynir
Ligt eraan met wie. Als het met jou is blijf ik langer, als het met de andere is sIkIlIp giderim.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Laten we ruzie maken. Ga je vanzelf weg.
El Hajj Malik el Shabbazquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maakt![]()
Morelim bozuk. Kavga yapalimquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie. Als het met jou is blijf ik langer, als het met de andere is sIkIlIp giderim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |