SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet achter hem staan en op t moment dat hij je niet verwacht even kietelen in zijn buik.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ga dat weer doen bij hem hahahahha
Zodra hij mij niet ziet en het rustig is
Bzzztquote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu vind je haar helemaal n slet, he?
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je moet achter hem staan en op t moment dat hij je niet verwacht even kietelen in zijn buik.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ja moet je doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ga dat weer doen bij hem hahahahha
Zodra hij mij niet ziet en het rustig is
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Annem geldi aklima. Die kneedt als een beest.
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mashallah, dat vereist flink wat armkracht, volgens mij druk je er ons allemaal uit
Kom bij mij halen, ik heb te veel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
Oh ja. Was in slaap gevallen. Ga nu deeg maken Borte
Dit was zo lekker ama. Lang niet gedaan zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom bij mij halen, ik heb te veel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.
Het deeg is wel gerezen ondanks dat er te weinig gist in zat, dat dan weer wel.
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maaktquote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dat was dus 2.5 kilo, niet 1.5. Op de een of andere manier dacht ik dat een zo'n pak 0.5 kilo was, bleek 1 kilo te zijn. Nu heb ik tuzsuz hamur omdat ik er maar voor 1.5 kilo zout in had gedaan. Tijdens het kneden vond ik het al zo raar dat ik zo veel water moest toevoegen hehe.
Het deeg is wel gerezen ondanks dat er te weinig gist in zat, dat dan weer wel.
Vallahi ik heb geen idee hoeveel. Ik ben momenteel ook bezig met patatesli borek haha, canimi cektirdin. Heb vier middelgrote patates opgezet, bakak nekadar cikacak.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit was zo lekker ama. Lang niet gedaan zo.
Kactane patates haslim voor gozleme?
Ik maak deeg van 1 kilo meel
Het was een fout.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maakt![]()
Anders doe ik wel dit + peynirquote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vallahi ik heb geen idee hoeveel. Ik ben momenteel ook bezig met patatesli borek haha, canimi cektirdin. Heb vier middelgrote patates opgezet, bakak nekadar cikacak.
Hamur kun je wel bijna twee dagen bewaren, geen probleem yani.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Anders doe ik wel dit + peynir
Ligt eraan met wie. Als het met jou is blijf ik langer, als het met de andere is sIkIlIp giderim.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Laten we ruzie maken. Ga je vanzelf weg.
El Hajj Malik el Shabbazquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Ga je eten meenemen voor de meet ofzo dat je zoveel maakt![]()
Morelim bozuk. Kavga yapalimquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie. Als het met jou is blijf ik langer, als het met de andere is sIkIlIp giderim.
Of je bent aan het fokken of je bent eten aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn God ik zou zogenaamd minder posten. Ik begin weer een fok! verslaving te ontwikkelen. Niet goed!
Heb je je vitamine D shot al gehad of?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bilmem. Zou misschien gewoon op vakantie moeten ofzo
En dan een paar weken.
Hup, terug naar je aanrecht.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef xaban06 het volgende:
Allemaal dikke vrouwen hier gatver
[/quote
Siktir git aq.
Ja, dat ben ik. Halen burdamisin sen, ga eens aan je deeg werken.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Oh ja. Ga zo vitamine d bestellen
Xaban, jij bent zeker t vrouwtje thuis?
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat je moet werken.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of je bent aan het fokken of je bent eten aan het voorbereiden.
Ik ben chagie en word dan lui. Heb ook geen vent die me de keuken inschopt. Napimquote:Op donderdag 26 december 2013 21:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Halen burdamisin sen, ga eens aan je deeg werken.
Zegt genoeg, niks.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat je moet werken.![]()
Maar ik heb vandaag een best drukke dag gehad, heur. Vanmorgen schoongemaakt, daarna gewinkeld en nu ben ik eten aan het voorbereiden en fokken. Gisteren kwam familie en morgen ga ik naar een concert.
Zeg eens, wat kan ik nog meer doen om over te komen alsof ik een leven heb?
Seninle oynuyom haberin bile yok, sus ayim benim.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zegt genoeg, niks.
Veel plezier @ duman, dikkerdje.
Ksssst.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seninle oynuyom haberin bile yok, sus ayim benim.
Ik heb net al pasta met zalm, cherry tomaatjes en champignon op. Andere keerquote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gel sana bir borek yapim, acidim simdi.
Seni gavur seni.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb net al pasta met zalm, cherry tomaatjes en champignon op. Andere keer
Baktim. Verkaasd olanlara kullanilir diyor.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de betekenis ervan opzoeken.
mskiin kkverkaasdquote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb net al pasta met zalm, cherry tomaatjes en champignon op. Andere keer
Fokdaslar, goeie!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef xminator het volgende:
Gozlerim yasardi fokdaslar, dat ik dit nog mocht meemaken.
Ne laquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef xminator het volgende:
Hayrola?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef xminator het volgende:
hahahhaha cocuk why u mad tho?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij mag helemaal opflikkeren met je identiteitscrisis.
Ik zie een verband, alhoewel Borte valt er niet echt onder.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef xminator het volgende:
Dat borte, ambi en che samen één zouden worden en strijden tegen xaban. Dat dit kan in nederland!!
Huh, hij heet toch Denzel Washington?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh man, zijn volledige echte naam kennen, vallah cok beyendim bunu.
Eckte hartenbreker ikke hoor. Jij weet nietquote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef MaidensTower het volgende:
Oh nee, jullie zijn allemaal heilig of preuts (Arcadia)
Denzel Washington was degene die Malcolm X speelde in de gelijknamige film, nadat 'Malcolm X' naar zijn reis op Mekka ging en zich losgooide van alle gedoe in The Nation of Islam om zich daarna te focussen op de soennitische islam had hij een nieuwe naam aangenomen: El hajj Malik el Shabazz.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, hij heet toch Denzel Washington?
Ja hartenbrekers kunnen preuts zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eckte hartenbreker ikke hoor. Jij weet niet
Weet ik. Was een grapje.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denzel Washington was degene die Malcolm X speelde in de gelijknamige film, nadat 'Malcolm X' naar zijn reis op Mekka ging en zich losgooide van alle gedoe in The Nation of Islam om zich daarna te focussen op de soennitische islam had hij een nieuwe naam aangenomen: El hajj Malik el Shabazz.
In vergelijking met jou is alles van de Turkse cultuur preuts ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja hartenbrekers kunnen preuts zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk af en toe nog wel een lezing van Farrakhan, hij spreekt wel inhoudelijk waarheid over de wereld, maar zijn kennis over de islam heeft hij iets bijbels gemaakt, compleet vervormd naar eigen ideeen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Was een grapje.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is alles van de Turkse cultuur preuts ja.Oeh, gelukkig deed je die spoiler erbij; anders zou ik gedacht hebben dat je het meende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zie een verband, alhoewel Borte valt er niet echt onder.
MT mag ik eigenlijk wel, kan zien dat achter haar superextravert "GEEF-ME-AANDACHT" persoonlijkheid een goed mens zit. Maar je moet haar af en toe op haar plek zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig deed je die spoiler erbij; anders zou ik gedacht hebben dat je het meende.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is alles van de Turkse cultuur preuts ja.Klopt. Ik ben een sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kijk af en toe nog wel een lezing van Farrakhan, hij spreekt wel inhoudelijk waarheid over de wereld, maar zijn kennis over de islam heeft hij iets bijbels gemaakt, compleet vervormd naar eigen ideeen.Egocentrisch en aandachtsgeil. Verder wel lief en een beetje slim en gedreven. Hoi.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
MT mag ik eigenlijk wel, kan zien dat achter haar superextravert "GEEF-ME-AANDACHT" persoonlijkheid een goed mens zit. Maar je moet haar af en toe op haar plek zetten.
Je hebt in ieder geval zelfkennis. Een trotse slet.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een sletEgocentrisch en aandachtsgeil. Verder wel lief en een beetje slim en gedreven. Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je het topic niet goed bijgehouden de afgelopen tijd. En ze noemt zichzelf zo, dus wie ben ik om dat tegen te spreken?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is aandachtsgeil, maar een slet? Van de verhalen die ze hier heeft neergekalkt kan ik niet opmaken dat ze met jan en alleman het bed induikt, heur.
Hmmkey.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan heb je het topic niet goed bijgehouden de afgelopen tijd. En ze noemt zichzelf zo, dus wie ben ik om dat tegen te spreken?
Tjah. Ken mezelf onderhand wel. Na twee jaar relatie met slechte seks ben ik makkelijker met seks geworden. Als het daar niet klikt, ga ik niet verder. Niks is zo frustrerend als van iemand houden, maar er geen seks mee willen en excuusjes bedenken om diegene niet te kwetsenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfkennis. Een trotse slet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef Arcadia het volgende:
Jammer dat je bijna elke man leuk vindt. Inderdaad niet alleNiet meer dan op 1 hand te tellen dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met meneer baard van de bzzzttt gaat het geen seks worden. Het is een Hollandse man die op zijn 21e (!!!) is getrouwd vanwege geloof. Super heilig dusHij is deze zomer gescheiden. Kan nu ook ff niet aan andere mannen denken, dus ik blijf voorlopig droog hehehe
Whut? Het is een Hollander?! Dacht dat het al die tijd om een Turk ging lol.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet meer dan op 1 hand te tellen dit jaar
Met meneer baard van de bzzzttt gaat het geen seks worden. Het is een Hollandse man die op zijn 21e (!!!) is getrouwd vanwege geloof. Super heilig dusHij is deze zomer gescheiden. Kan nu ook ff niet aan andere mannen denken, dus ik blijf voorlopig droog hehehe
Had ik gemerkt ja. Gestoorde vrouwen met een hoog libido scoren altijd hits.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
MT start iniedergeval wel topics die aanslaan op Fok
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
dus ik blijf voorlopig droog hehehe
Reboundladyquote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet meer dan op 1 hand te tellen dit jaar
Nee, hij lijkt wel op een Turk. Daarom trok hij ook mijn aandacht. Turken op werk praten Turks tegen hem hahahaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whut? Het is een Hollander?! Dacht dat het al die tijd om een Turk ging lol.
yoksa boku cikarquote:
als het therapeutisch werkt ga dan vooral zo door, opgekropte frustraties heb je ook niks aanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef MaidensTower het volgende:
Dit is de enige space waar ik lekker los kan gaan
Koop een Mister Sybianquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef MaidensTower het volgende:
Dit is de enige space waar ik lekker los kan gaan
vrouwen...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat omdat zij nu hele tijd spotlight bezet houdt. Ze heeft je gestoten van de troon.
Boven de koningin kwam opeens een keizerin te staanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat omdat zij nu hele tijd spotlight bezet houdt. Ze heeft je gestoten van de troon.
Nee. Sen kendini ne bok zannediyosun ki? Je noemt haar slet en die mongool pikt het ook nog?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uh, dat noemde ze haarzelf, ga eens terug idiootquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Sen kendini ne bok zannediyosun ki? Je noemt haar slet en die mongool pikt het ook nog?
Ik zeg dit voor haar bestwil
Ik moet wel googlen om het goed te schrijven maar heb dit jaar z'n autobiografie gelezenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh man, zijn volledige echte naam kennen, vallah cok beyendim bunu.
die is briljantquote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef expans het volgende:
[..]
Ik moet wel googlen om het goed te schrijven maar heb dit jaar z'n autobiografie gelezen
Ok. Dwergquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Ga je PMS maar thuis ventileren op een stressbal, malloot
hoe dan?quote:
De Engelse van Alex Haley neem ik aan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef expans het volgende:
[..]
Ik moet wel googlen om het goed te schrijven maar heb dit jaar z'n autobiografie gelezen
Jup.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De Engelse van Alex Haley neem ik aan?
Goeie tip.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef expans het volgende:
[..]
Boyun kadar konus diyecemde. Neysequote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké narcistische pmsende platte lat, ga bidden ofzo!
Kun je nog iets pretentieuzer doen? Miss hypocriet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boyun kadar konus diyecemde. Neyse
Ik download gewoon pfd-bestand ervan. Op tablet lezen als ik niks te doen heb.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij em al gelezen? Ik wil mijn kopie best doneren voor de goede zaak anders
Ik vond de opbouw echt goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij em al gelezen? Ik wil mijn kopie best doneren voor de goede zaak anders
Look who's talking.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je nog iets pretentieuzer doen? Miss hypocriet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik download gewoon pfd-bestand ervan. Op tablet lezen als ik niks te doen heb.
Naar het einde toe werd het steeds beter imo, jammer dat het boek zo snel werd afgekaptquote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vond de opbouw echt goed.
Van arme neger aka boerenkukel naar de grote stad, transformatie tot hustler/pimp, daarna gevangenis etc en de bekering. Later de hadj naar Mekka en zijn trips in Afrika waardie er achter kwam dat Afrikanen niet dom hoeven te zijn etc.
Btr stil jij voordat slipper komt.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Look who's talking.
Maar even srs. Chill out
het is een must read en jij gaat em lezen als je niks te doen hebt...quote:
Niks te doen als vrije tijd in vrije tijd, snapje. Soort freeception.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een must read en jij gaat em lezen als je niks te doen hebt...
quote:EURO
2,9112
% -0,06
quote:DOLAR
2,1261
-0,00
Yirtik vrouwen hebben de toekomst ablaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Kendinize gelin be. Ik durf te wedden dat mijn humeur de laatste weken beter is dan die van jullie (geen pronkpoging, maar aangeven dat het nergens over gaat). Hou aub op met zorgen maken om mij. Sinds ik open ben over wie en wat ik ben voel ik me zoveel zelfverzekerder. Ik ben er oke mee. Al zeg je hoer. Bana ne ya. Ik ben wat ik vind dat ik ben, niet wat jij denkt over mij.
Ik ben easy voor mannen die ik leuk vind en ik vind sommige types snel leuk. So be it. En dan?Srsly.
Sinds ik zo in het leven sta merk ik trouwens dat ik veel rustiger ben op relationeel gebiedDus dat afschrijven werkt heel goed voor mij. Als iemand zo kansloos is om alle topics door te spitsen, so be it. Het is seks! Geen prostitutie, criminaliteit of iets illegaals. Het is haram, ok! Daarom beperk ik het sinds een tijdje tot mannen die de zonde echt waard zijn. Op moment alleen baard
Maar dit wilt me (nog) niet. Bzzzttt yapacam ona
Bzzzt roger bzzzztquote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Kendinize gelin be. Ik durf te wedden dat mijn humeur de laatste weken beter is dan die van jullie (geen pronkpoging, maar aangeven dat het nergens over gaat). Hou aub op met zorgen maken om mij. Sinds ik open ben over wie en wat ik ben voel ik me zoveel zelfverzekerder. Ik ben er oke mee. Al zeg je hoer. Bana ne ya. Ik ben wat ik vind dat ik ben, niet wat jij denkt over mij.
Ik ben easy voor mannen die ik leuk vind en ik vind sommige types snel leuk. So be it. En dan?Srsly.
Sinds ik zo in het leven sta merk ik trouwens dat ik veel rustiger ben op relationeel gebiedDus dat afschrijven werkt heel goed voor mij. Als iemand ooit in de toekomst zo kansloos is om alle topics door te spitsen, so be it. Het is seks! Geen prostitutie, criminaliteit of iets illegaals. Het is haram, ok! Daarom beperk ik het sinds een tijdje tot mannen die de zonde echt waard zijn. Op moment alleen baard
goeie post!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Sinds ik zo in het leven sta merk ik trouwens dat ik veel rustiger ben op relationeel gebiedDus dat afschrijven werkt heel goed voor mij. Als iemand ooit in de toekomst zo kansloos is om alle topics door te spitsen, so be it. Het is seks! Geen prostitutie, criminaliteit of iets illegaals. Het is haram, ok! Daarom beperk ik het sinds een tijdje tot mannen die de zonde echt waard zijn. Op moment alleen baard
dus?quote:
ik vat het op als een complimentquote:Op donderdag 26 december 2013 23:07 schreef Ayca het volgende:
Ik moet telkens lachen om de posts van Slayage. Goed dat je terug bent
Moet zeggen dat ik het verhaal nu een stuk saaier vind. Maar toch veel succes enzeuu.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt wel op een Turk. Daarom trok hij ook mijn aandacht. Turken op werk praten Turks tegen hem hahahaHij heeft ook een baard. Ik val op esmer en dat is hij
Turkse uiterlijk, Nederlandse innerlijk. Mooier kan niet!
Oliebollen eten, zuipen, film kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:06 schreef MaidensTower het volgende:
Eee wat doen jullie 31 december?
Wat valt er te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:06 schreef MaidensTower het volgende:
Ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het verhaal nu een stuk saaier vind. Maar toch veel succes enzeuu.
oudejaars conferencequote:
Turkificeren die hap, Turken zijn er meesters inquote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ookSrsly hoe mooi zou zijn als het een Turk was geweest.
Pas je prima tussen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
Ik wil naar Ortam in R'dam. Iemand bekend daarmee?
geen idee, je hebt er altijd 2 iig sbs en nedquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van wie? Ik ben meer van de Amerikaanse cabaretiers
2 weken? echt niet! maar ik kom zeker soz!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef MaidensTower het volgende:
Slayage, wanneer kom je nou eens langs? Ik werk er al bijna twee weken!
Ik ga naar ouders en ben 22 uur thuis om geen kut te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:06 schreef MaidensTower het volgende:
Turkse belofte?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
2 weken? echt niet! maar ik kom zeker soz!
wasda?quote:
Is dat meestal voor of na twaalven?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee, je hebt er altijd 2 iig sbs en ned
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vat het op als een complimentwelk onderdeel moet je om lachen?
quote:
quote:
Je kort maar krachtige vragenquote:
zoiets?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga naar ouders en ben 22 uur thuis om geen kut te doen.Leve 't ongetrouwde leven.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een must read en jij gaat em lezen als je niks te doen hebt...
ik ben niet zo van de grootse verhalen, ik houd van kort en bondig en ik ben nieuwsgierig, dus ik denk dat dat mijn posts enigszins verklaartquote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je kort maar krachtige vragen
nee voor meestal, misschien een herhaling na ofzo? maar vorig jaar laatste keer uit... vertel...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat meestal voor of na twaalven?
Sowieso niet meer uitgaan, vorig jaar was laatste keer. Denk naar vuurwerkshow (! )
soz verdim, weet je nogquote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nooit komen enzo. Als je niet komt ga ik bij je inbreken en je tv slopen
dus dat NIETS doen kan uiteindelijk IETS doen worden, toch!?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah geen idee. Ik plan eigk nooit.
Kostte 1200 in toaal en was best saai. Paar jaar daarvoor kostte het 100 en was erg geslaagd. Maar wil sowieso buiten zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee voor meestal, misschien een herhaling na ofzo? maar vorig jaar laatste keer uit... vertel...
Ik lach me dood hahahahaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Maar die wilt me (nog) niet. Bzzzttt yapacam ona
1200? Wat heb je gedaan dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kostte 1200 in toaal en was best saai. Paar jaar daarvoor kostte het 100 en was erg geslaagd. Maar wil sowieso buiten zijn.
Gicik is mijn nieuwe stylo vanaf nuquote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia gicik gicik laf cakip durmasana bre.
1200??? Dafuq heb jij gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kostte 1200 in toaal en was best saai. Paar jaar daarvoor kostte het 100 en was erg geslaagd. Maar wil sowieso buiten zijn.
1200¤ om uit te gaan? Fuck mequote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn oma heeft haar health resultaten binnen zag ik net btw.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gicik is mijn nieuwe stylo vanaf nu
Yep. maar niet uitgaanquote:Op donderdag 26 december 2013 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus dat NIETS doen kan uiteindelijk IETS doen worden, toch!?
Deel eens met mij, ik wil haar earwax ook wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oma heeft haar health resultaten binnen zag ik net btw.
wtf dude!!! 1200?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dave chapellequote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van wie? Ik ben meer van de Amerikaanse cabaretiers
wasda?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia gicik gicik laf cakip durmasana bre.
gecmis olsun!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oma heeft haar health resultaten binnen zag ik net btw.
lmfo.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deel eens met mij, ik wil haar earwax ook weten
Viptafelquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Che_ het volgende:
In totaal mensen, calm down.
Was viptafel nog een aantal mensen.
ik hoop dat je je heel erg VIP gevoeld hebt die avondquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Che_ het volgende:
In totaal mensen, calm down.
Was viptafel nog een aantal mensen.
Ik heb het ontvangen, thanks, even je oma's stats checkenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lmfo.
Dan moeten we unsharen, en dan opnieuw sharen. Ik verwijder je en voeg je opnieuw toe.
Ging niet om vip. Je kan af en toe rustig zitten en onbeperkt (fris)drank. In de zaal was er amper plek om te staan en de tafels waren op stages boven.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop dat je je heel erg VIP gevoeld hebt die avond
Maar sws uitgaan met oud en nieuw... overal druk em belachelijke prijzen..quote:Op donderdag 26 december 2013 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging niet om vip. Je kan af en toe rustig zitten en onbeperkt (fris)drank. In de zaal was er amper plek om te staan en de tafels waren op stages boven.
Oh en je komt sowieso binnen dan
Ik ga een interventie krijgen van Stimo vermoed ik, maar zina staat toch wel flink boven criminaliteit hoor. En zeggen dat iets 'de zonde waard is', betekent dat je de gevolgen ooit al eens ondervonden hebt en dat is gewoonweg niet waarquote:
Valt wel mee hoor, het is alleen een beetje druk.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar sws uitgaan met oud en nieuw... overal druk em belachelijke prijzen..
plains trains is leukquote:
sterk punt...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga een interventie krijgen van Stimo vermoed ik, maar zina staat toch wel flink boven criminaliteit hoor. En zeggen dat iets 'de zonde waard is', betekent dat je de gevolgen ooit al eens ondervonden hebt en dat is gewoonweg niet waar
Mij ging het erom dat iemand slet werd genoemd...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga een interventie krijgen van Stimo vermoed ik, maar zina staat toch wel flink boven criminaliteit hoor. En zeggen dat iets 'de zonde waard is', betekent dat je de gevolgen ooit al eens ondervonden hebt en dat is gewoonweg niet waar
Vaak bemoei je je er wel mee en zeg je dan "wat bepaal jij wat goed of slecht is en wat boven wat staat". Ik refereerde niet eens meer naar het voorgaande maar naar jouw reacties in het algemeenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mij ging het erom dat iemand slet werd genoemd...
Dit staat id Koran dus geen discussie mogelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vaak bemoei je je er wel mee en zeg je dan "wat bepaal jij wat goed of slecht is en wat boven wat staat". Ik refereerde niet eens meer naar het voorgaande maar naar jouw reacties in het algemeen
Wat maakt het jou uit als diegene de waarde van dat woord zelf totaal bagatelliseert en nota bene zichzelf op die manier noemt? Het is gewoon een spiegel voorhouden. Geen kwade bedoelingen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mij ging het erom dat iemand slet werd genoemd...
Oeh, geweldig precedent schep je nu, dit gaat tussen mijn favorietenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit staat id Koran dus geen discussie mogelijk.
Na haar vorige post: haklisin.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit als diegene de waarde van dat woord zelf totaal bagatelliseert en nota bene zichzelf op die manier noemt? Het is gewoon een spiegel voorhouden. Geen kwade bedoelingen.
Je oma heeft ook natte oorwax. Ik merk trouwens toch wel veel gelijkenissen tussen jou en haar. Als ik zo vluchtig het naast elkaar leg en bekijkquote:
Het is mijn oma?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je oma heeft ook natte oorwax. Ik merk trouwens toch wel veel gelijkenissen tussen jou en haar. Als ik zo vluchtig het naast elkaar leg en bekijk
Ondanks dat het je oma is, kan je er veel van verschillen, kan zijn dat ze veel recessieve kenmerken meegeeft, no?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is mijn oma?
Maar ik zie ook veel verschillen moet ik zeggen.
Nog geen resultaten. En Chineesjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Stam jij ook af van die Chineesjes AArcadia?
Does not flush betekent juist dat je daar niet gevoelig voor bent hehe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit aan alcohol ben begonnen. Kennelijk ben ik daar erg gevoelig voor, aldus 23andMe (alcohol flush reaction: does not flush).
Wel vet trouwens; de test heeft ook goed voorspeld dat mijn lengte bovengemiddeld is. Wist niet dat dat ook af te lezen viel aan je DNA.
Ik heb ook does not flush vermoed ik. Of je wel of niet goed tegen alcohol kan maakt niet uit, zolang je maar niet vatbaar bent om er verslaafd aan te worden, dat kan je er ook zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit aan alcohol ben begonnen. Kennelijk ben ik daar erg gevoelig voor, aldus 23andMe (alcohol flush reaction: does not flush).
Wel vet trouwens; de test heeft ook goed voorspeld dat mijn lengte bovengemiddeld is.
Nee toch? Er zijn drie categorieën: genotype AA, AG en GG. Bij AA staat bijvoorbeeld 'highly unlikely to become dependent on alcohol'. Ik heb genotype GG, wat dus het tegenovergestelde is. Of begrijp ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Does not flush betekent juist dat je daar niet gevoelig voor bent hehe.
Ayca weet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Ayca het volgende:
''for people with the alcohol flush reaction, alcohol has such an unpleasant, noxious effect that they tend to avoid it altogether''
Dat zijn twee verschillende dingen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee toch? Er zijn drie categorieën: genotype AA, AG en GG. Bij AA staat bijvoorbeeld 'highly unlikely to become dependent on alcohol'. Ik heb genotype GG, wat dus het tegenovergestelde is. Of begrijp ik dit verkeerd?
quote:
Genieten van topics op Fok, zoals oa KLB / Turken die koerden hatenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef MaidensTower het volgende:
ghjsiuhfkirhfieujfgjvmu4hber gnvjknrugniufgn4hgbnh
Wrm slapen jullie niet.
Ik vind die gast wel iets voor Hugecoolquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenlanders... wegwezen of mijn automaton komt tot leven
Ik vind vrouwen interessanterquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik vind die gast wel iets voor Hugecool
?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Omdat, omdat... ( Brok in m'n keel)
Wat wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Omdat.. Omdat.. Ik.. Ik.....
awwwquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Laat maar, Ik durf niet meer. *kijkt met grote oogjes Hugecool verlegen aan*
Nah, Ik had gewacht op jou, Helaas! Je kwam niet opdagen, had heerlijke hapjes(zelf gemaakte) voor jou. Maar ja!quote:
zeven uur in OV gezeten om familie te bezoekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nah, Ik had gewacht op jou, Helaas! Je kwam niet opdagen, had heerlijke hapjes(zelf gemaakte) voor jou. Maar ja!
shitttquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeven uur in OV gezeten om familie te bezoeken
Ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:47 schreef hugecooll het volgende:
Aww ik zie net dat je m'n bodyguard bent
haha shit hey, beetje onverwachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hierbij: nodig ik je morgen uit, voor een heerlijke avond eten! Is dat een prima idee?
Vergeet je geen roosje voor me mee te nemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
haha shit hey, beetje onverwacht
maar wel lievig
zo schattigquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vergeet je geen roosje voor me mee te nemen
de volgende stap is dat je wakker gemaakt wil worden zoals Doornroosje zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, al is het maar een klein blad, daar kan ik heel gelukkig mee worden, ipv dure spullen.
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
de volgende stap is dat je wakker gemaakt wil worden zoals Doornroosje zeker?
Maakt niet uit, we zien jou als een oude abla daar horen rimpels bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zag net een rimpel. Aan de linkerkant van m'm oogDaar gaat mijn zelfvertrouwen
Ik lijk niet eens 30 morukquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zien jou als een oude abla daar horen rimpels bij.
Helaasssssquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kom je nou wel of niet Stim?
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Na het horen van mijn afwezigheid, natuurlijk...
Tam sana gore yaniquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef MaidensTower het volgende:
Hihihi een meet vol rozenbladen, eten, zuipen, zuigen, open- en gesloten relaties, huwelijksaanzoeken, sm, homoseksualiteit, handtastelijkheid en blowen!
Fantastische meet. Jammer dat ik niet langer kon blijven
Nergele is geen blowenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Heel veel zelfs. Syl bakte er niks van. Xaban was de beste. Pwf werd afgeleid door mij hehe
Gebroortegolf over negen maanden dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef MaidensTower het volgende:
Hihihi een meet vol rozenbladen, eten, zuipen, zuigen, open- en gesloten relaties, huwelijksaanzoeken, sm, homoseksualiteit, handtastelijkheid en blowen!
zal johnnyfokkingmayer leuk gevonden hebben, die had liever niet dat men ging drinkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef MaidensTower het volgende:
wie is dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef MaidensTower het volgende:
Yaaaa ik had schaapje ook willen zien!
waarom schaapje?quote:
nacht net bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
Duman was ook leuk. Afterparty was. Nu in de trein naar huus.
op dit tijdstip de trein?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |