2e kerstdag was vandaag, schat.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef BMTH182 het volgende:
2e kerstdag, geen een huisvrouw die dan naar ikea gaat.
Duh.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef blow... het volgende:
[..]
dan is het slechtste moment man
Dat is dus zo'n beetje de rustigste dag van het jaar. Zou je niet denken, maar is toch zoquote:Op donderdag 26 december 2013 20:45 schreef Angel-A het volgende: Ik was er de 24e, het was heerlijk rustig om die tijd (Amsterdam).
Dan moet je wel onder een afzetlintje doorkruipen, lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:05 schreef eend112 het volgende:
-GOUDEN ANTWOORD-
Je kan al eerder naar binnen dan ze zeggen op de openingstijd, om te ontbijten namelijk, maar dan kan je wel al de winkel zelf in alleen gaan de kassa's pas open op de genoemde tijd.. Maar dn ben je wel al helemaal klaar voordat de winkel echt open gaat
Nee, je mag de winkel zelf gewoon in.. Dat is een uur voor de opening van de kassa'squote:Op vrijdag 27 december 2013 09:27 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dan moet je wel onder een afzetlintje doorkruipen, lijkt me niet echt de bedoeling.
Ik kwam dinsdag om kwart voor 10 na de eerste bocht een afzetlint tegen. Je kon een paar 'kamertjes' kijken en daarna werd je tegen gehouden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, je mag de winkel zelf gewoon in.. Dat is een uur voor de opening van de kassa's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |