en wat er aan vooraf gaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er ook ergens een filmpje te vinden hiervan? Wil altijd wel zien hoe zoiets afloopt.
Ik ga het zoekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er ook ergens een filmpje te vinden hiervan? Wil altijd wel zien hoe zoiets afloopt.
Ja, dat misschien ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga het zoekenWil het ook wel zien.
Shit Tyrone, get it together.quote:
quote:
Hahahaa met geluid is het wel mooier.quote:
Hehe ik begin ook borsthaar te krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik wel, zie ook gelijkenis tussen jou en:
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel. Lekker als je zo'n klap kan horen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaa met geluid is het wel mooier.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Lekker als je zo'n klap kan horen.![]()
Right in the ribs
Je kan laten waxen toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik begin ook borsthaar te krijgenhoop niet dat het zoiets wordt
jammer dat je het niet verstaatquote:
Shiiit, dat huiltje ook.quote:
quote:A man who knocked a 16-year-old girl unconscious in a street attack because he "didn't like the way she looked at him" has been jailed for four years.
Da's nog veel te weinig.quote:
Foei, niet meer doen knul.quote:In Leidschendam heeft een 13-jarige jongen een motoragent mishandeld toen de politieman zijn moeder een bekeuring wilde geven.
De agent hield de vrouw op kerstavond aan bij het winkelcentrum Leidsenhage. Ze weigerde mee te werken met de politieman en toen hij haar daarom wilde aanhouden, riep ze de hulp in van haar zoon.
Klappen
De jongen sloeg de motoragent ettelijke keren in zijn nek en gezicht. Een omstander schoot de politieman te hulp en kort daarna konden collega's van de motoragent de twee inzittenden van de auto aanhouden. De jongen mocht na verhoor naar huis, maar moest wel thuisblijven. Zijn moeder werd gisteren vrijgelaten.
Had ik ook maar zulke shit geflikt op die leeftijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's nog veel te weinig.
Tiener mishandelt Haagse agent
[..]
Foei, niet meer doen knul..
Thanksquote:
Ik kick er op als mensen mij een klootzak vinden.quote:
Oh dacht dat je liever had dat ze je een meester vonden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kick er op als mensen mij een klootzak vinden.![]()
Nee, ik wil gewoon dat mensen van me houden. Wil alleen maar liefde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je liever had dat ze je een meester vonden.
Wil je wel een knuffel geven hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat mensen van me houden. Wil alleen maar liefde.
Zo liefquote:
Zou je ook pijpen?quote:
Kahbaquote:
Haha gedisst door Chai.quote:
quote:
Wat ben je emo vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |