Denk je dat dat hele gebeuren geen neerslag heeft op TS zelf? Altijd als tweede rangs kind aangemerkt worden omdat hij wel gewoon netjes z'n bordje leeg eet? Nee ik denk dat je die dit veel te licht opneemt!quote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè?
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat dat hele gebeuren geen neerslag heeft op TS zelf?
Dat er meer aandacht naar haar uitging dan naar TS lijkt mij te verwachten, maar dat hij als tweederangs kind aangemerkt werd verzin jij er toch echt zelf bij.quote:Altijd als tweede rangs kind aangemerkt worden omdat hij wel gewoon netjes z'n bordje leeg eet?
Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!quote:Nee ik denk dat je die dit veel te licht opneemt!
Kom op zeg, je kan er lang en kort over zijn maar een chronisch zieke zuigt aandacht. Dat is niet leuk, op de korte termijn niet erg maar op de lange termijn dodelijk. Je moet wel een wel-afgewogen oordeel hier over vellen! Ik heb zelf nog wel eens in zo'n situatie gezeten en dat is gewoon zwaar! Als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met iemand die alle aandacht (onbedoeld) naar zich toe zuigt schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat. Dan moet je assertief en gewoon glas eerlijk zijn om je de kaas niet van het brood te laten eten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat er meer aandacht naar haar uitging dan naar TS lijkt mij te verwachten, maar dat hij als tweederangs kind aangemerkt werd verzin jij er toch echt zelf bij.
[..]
Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb waar ik zeg!
Nogmaals: ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan er lang en kort over zijn maar een chronisch zieke zuigt aandacht. Dat is niet leuk, op de korte termijn niet erg maar op de lange termijn dodelijk. Je moet wel een wel-afgewogen oordeel hier over vellen! Ik heb zelf nog wel eens in zo'n situatie gezeten en dat is gewoon zwaar! Als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met iemand die alle aandacht (onbedoeld) naar zich toe zuigt schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat. Dan moet je assertief en gewoon glas eerlijk zijn om je de kaas niet van het brood te laten eten.
Vind je dan niet dat hij een punt heeft? Aangezien je een ervaringsdeskundige bent?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nogmaals: ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
Ik snap dat je je aangevallen voelt omdat je zelf in een vergelijkbare situatie gezet hebt maar ik wil geen roet in je eten gooien hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nogmaals: ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef voederbietel het volgende:
Ps, doe niet alsof jij het enige unieke geval in Nederland bent met ervaring op dit gebied, daarmee doe je je eigen intelligentie geen eer aan.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat er meer aandacht naar haar uitging dan naar TS lijkt mij te verwachten, maar dat hij als tweederangs kind aangemerkt werd verzin jij er toch echt zelf bij.
[..]
Nee ik denk dat jij geen flauw idee hebt in hoeverre ik weet waarover ik praat en dus maar aanneemt dat ik geen idee heb wat ik zeg!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Denk je dat ik dan wel zomaar wat roep?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
Mijn punt is dat TS zich niet zo mee moet laten slepen door zijn emoties, hoe begrijpelijk die ook zijn, dat hij zich als een mongool gaat gedragen tegenover zijn chronisch zieke zusje op een openbaar forum.
Die behoefte van jullie om mij vervolgens aan te vallen, mij woorden en een gevoel van uniek zijn in de mond te leggen omdat ik aangeef dat ik niet zomaar wat roep...tsja.
Beter dat hij het op een forum doet dan in het echt, denk ik dan maar. Medeleven met de familieleden lijkt me totaal niet misplaatst in dit soort gevallen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
Mijn punt is dat TS zich niet zo mee moet laten slepen door zijn emoties, hoe begrijpelijk die ook zijn, dat hij zich als een mongool gaat gedragen tegenover zijn chronisch zieke zusje op een openbaar forum.
Die behoefte van jullie om mij vervolgens aan te vallen, mij woorden en een gevoel van uniek zijn in de mond te leggen omdat ik aangeef dat ik niet zomaar wat roep...tsja.
Ja anoniem stoom afblazen over zo'n FUBAR situatie, ik waardeer dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beter dat hij het op een forum doet dat in het echt, denk ik dan maar.
Komt dat daardoor?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heeft ze al zo'n vachtje over haar lichaam inmiddels, zoals echte die hard anafreaks dat hebben?
Lanugo heet het, en het is geloof ik een poging van het lichaam om warmte vast te houden (bij gebrek aan lichaamsvet).quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Komt dat daardoor?
Ik kende ook iemand met anorexia en die had dat ook.
Opzich wel apart want volgens mij is er voor haar productie eitwit nodig en dat krijgen die mensen niet zo veel binnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Lanugo heet het, en het is geloof ik een poging van het lichaam om warmte vast te houden (bij gebrek aan lichaamsvet).
Af en toe ff spuien mag wel hoor, vind ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat ontrekt het lichaam vast aan de hersenen of iets dergelijks in dat soort omstandighedenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opzich wel apart want volgens mij is er voor haar productie eitwit nodig en dat krijgen die mensen niet zo veel binnen.
Dat is natuurlijk ook een oplossingquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat ontrekt het lichaam vast aan de hersenen of iets dergelijks in dat soort omstandigheden
Ik denk sowieso dat je daar hoe dan ook iets aan overhoud. Volgens mij kan TS beter volledig voor zichzelf kiezen en afstand nemen van de situatie. Heel sneu allemaal maar TS z'n leven is net zo veel een leven als TS zus d'r leven. En TS heeft nog perspectief.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe het ook zij, het is een kutsituatie voor alle betrokkenen, en als de zus van ts er al zo lang last van heeft, zie ik het eigenlijk ook niet echt meer goedkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |