Dat is toch een fotosoep, mag ik hopen. Anders mogen de ouders van mij best postnatale abortus overwegen...quote:
Oeh ga doorquote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]nee je moet nog even blijven..speciaal voor jou het volgende nummer
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is toch een fotosoep, mag ik hopen. Anders mogen de ouders van mij best postnatale abortus overwegen...
Of een neptweetquote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is toch een fotosoep, mag ik hopen. Anders mogen de ouders van mij best postnatale abortus overwegen...
Without You?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik had verkeerd gekeken...het volgende nummer is voor jou
twitter:Spacifiek twitterde op woensdag 25-12-2013 om 15:48:19Alleen een playstation en een iphone gehad ik had ook een tablet gevraagd stomme kut ouders kk op met je kerst gierige kk lijers :S:S:S reageer retweet
Stemrecht ontnemen die mensenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef glittertje39 het volgende:
90% van de stemmers is vrouw...soms schaam ik mij als vrouw zijnde
Vandaar ook het mag ik hopen.quote:
Livequote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
i can't live (of is het life) if living is without youuuuuuuuuuuuuu
En haakt ook nog eens in bij Nick en Simon...quote:
twitter:Spacifiek twitterde op donderdag 26-12-2013 om 15:13:11Kreeg ik maar iets voor kerst. Wel erg dat het zo ver is gekomen met de samenleving dat mensen het geloven. Het zou dus blijkbaar kunnen? reageer retweet
maar deze is beter te pruimen dan maria kerriequote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer hoor je ook te vaak.
Kutleven heb ik toch ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En haakt ook nog eens in bij Nick en Simon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |