Echt zo'n nummer wat je ook alleen tijdens de Top 2000 hoort, en daarbuiten uiterst zelden. Versailles van White Soxx is bijvoorbeeld ook zo'n plaat.quote:
ik denk dat ik die andere jaren heb geslapen of het nummer weer heel snel verbannen heb...ben niet onder de indrukquote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer wat je ook alleen tijdens de Top 2000 hoort, en daarbuiten uiterst zelden.
TMIquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef waxmask het volgende:
Mijn pa zal wel met een stijfje zitten nu.... Yes-fan....
En die ander? I'll find my way homequote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
wisten jullie al dat i hear you now van jonnie en vangelis het niet heeft gehaald dit jaar
misschien had je beter alles weg kunnen latenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ik had Yes-fan weg kunnen laten ja...
Op 1333. En State Of Independence, dat ze ook schreven, staat er ook nog in.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En die ander? I'll find my way home
Snap er nu niets meer van. 1333 dus?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hij heeft het vast over dat nummer wat je net vroeg...
Niet allebei dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |