Vergeleken met mij is hij maar een watje.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wil je nou serieus beweren dat de bovenstaande man schriel is?![]()
![]()
Nou, laat zien laat zien dan, zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vergeleken met mij is hij maar een watje.
Google maar eens op 'Jay Cutler'.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nou, laat zien laat zien dan, zou ik zeggen
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Kijk als zoiets nu 's op gay.nl stond:
[ afbeelding ]
Hehehe. Je spreekt een stuk beter Nederlands sinds de laatste keer dat ik je heb ontmoet Jayquote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Google maar eens op 'Jay Cutler'.
Ja, ik heb geoefend. Speciaal voor jou, lekkertje.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hehehe. Je spreekt een stuk beter Nederlands sinds de laatste keer dat ik je heb ontmoet Jay
Lijkt net alsof hij een gezwel in zn nek heeft.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker. Alleen jammer van de gefotoshopte ogen. Beetje gay.
Traps. Prachtigquote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt net alsof hij een gezwel in zn nek heeft.Tattoo's zijn ook niets.
Ben blij dat ik 'm help dit topic vol te krijgen. Anders wordt dat nooit wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Topic kaper. Had je niet genoeg aan je anabolen topic?
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef SaucyCock het volgende:
Ah man, hou eens op met die pics ik word kotsmisselijk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets zo cute als beestachtige macho's die van dieren houden![]()
idd veel te mannenlijkequote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Too much man to handle for ya.
Dat idee krijg ik ook in dit topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh en normale mensen bestaan trouwens niet
De klacht gaat ook zeker niet over mensen die gebruik maken van Gay.nl, maar meer over de opties voor je profiel. Ik ben persoonlijk meer geïnteresseerd in iemand favoriete film of boek dan of iemand een twink of bear is. Het is nu 90% uiterlijk en seksuele voorkeuren en slechts 10% gaat over iemands interesses/voorkeuren. Ik denk de keuze van die opties wel enigszins de toon zet voor een website.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Prins_Pils het volgende:
TS, waarom stoor je je zo aan die keuzeopties? Je bent niet verplicht ze in te vullen. Heb ik ook niet gedaan. Ieder zijn ding en meer dan genoeg 'normale' mensen daar. Je kent de profielzoekoptie bovenin?
Oh en normale mensen bestaan trouwens niet dus aanhalingstekens.
Ugh, misselijkmakend persoon. Ik houd niet van mensen die niet van dieren houdenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
idd veel te mannenlijkeen tevens honden
Welcome to the man-man sex world boy.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het is nu 90% uiterlijk en seksuele voorkeuren en slechts 10% gaat over iemands interesses/voorkeuren.
Inderdaad. Al ga ik niet ontkennen dat uiterlijk ook belangrijk is, maar niet in een 9:1 verhouding.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Welcome to the man-man sex world boy.
Mannen zijn oppervlakkig wezens, wen er maar aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad. Al ga ik niet ontkennen dat uiterlijk ook belangrijk is, maar niet in een 9:1 verhouding.
Ben je gek?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
idd veel te mannenlijkeen tevens honden
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ugh, misselijkmakend persoon. Ik houd niet van mensen die niet van dieren houden
Jammer van die hondquote:Op donderdag 26 december 2013 22:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ben je gek?![]()
[ afbeelding ]
Ah me ogen die manquote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oke, dat maakt wel iets goed.
[ afbeelding ]
Komt me bekend voor, volgens mij wel eens in mijn gym zien rondlopen.quote:
Niet haten op me droommanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ah me ogen die man![]()
Die kitten daarintegen
Waar waar?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, volgens mij wel eens in mijn gym zien rondlopen.
Ben je pedo ofwat?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Dit is toch veel beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie jongens hier dan van? Hij's niet zo extreem gespierd. Meer zo'n mooi boy type.
Ik val op mannen. Jullie kennelijk op mietjes.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef SaucyCock het volgende:
Nee, dan vind ik die slanke jonge jongens toch leuker. Wat heb je met die spieren abe?
Ik ben een man, kennelijk ben jij een mietje.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik val op mannen. Jullie kennelijk op mietjes.
Een man zonder spieren is als een vrouw zonder rondingen. Geen fun.
Een man? Je hebt vanmiddag nog toegegeven af en toe als trava door het leven te gaan. Dat zie je mij niet doenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ik ben een man, kennelijk ben jij een mietje.
In het verleden, ja. Daarbij zei ik ook dat dat niets voor mij was.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Een man? Je hebt vanmiddag nog toegegeven af en toe als trava door het leven te gaan. Dat zie je mij niet doen
Doet er niet toe. Een ''man'' die daar überhaupt mee experimenteert is echt geen mannelijke man. En dan mij een mietje noemen omdat ik op echte kerels val, en niet op minderjarige jongetjesquote:Op donderdag 26 december 2013 23:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
In het verleden, ja. Daarbij zei ik ook dat dat niets voor mij was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |