abonnement Unibet Coolblue
pi_395362
Ed wordt straks door de overige bewoners aan de deur van het hek vastgebonden, waarna ze met zun allen in de dagboekkamer zullen verklaren, dat ze niet meer uit de dagboekkamer komen, voordat Ed is weggehaald. En ze willen een nieuwe koffiezetter.
I intend to live forever, or die trying.
pi_395381
quote:
Op 15 oktober 2000 01:35 schreef Matador het volgende:
Hoe oud is die Ed nu eigenlijk?? IK lees hier en daar dat hij 48 zou zijn. 48 lijkt me erg sterk. Ik schat hem meer tussen 35 en 40.
Nee hoor, Matador, hij heeft zelf gezegd dat hij 48 is. 'k heb het persoonlijk gezien op de streams.
  zondag 15 oktober 2000 @ 12:21:26 #53
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_395406
Ik heb Ed ook geweldig afgekraakt nadat ik 30 sec.wist dat ie in dat huis zou gaan....Gewoon omdat het soms leuk is ongenuanceedr te kankeren op andere mensen.....Vanochtend tussen 11:30 en nu gekeken via de Decoder naar gesprekken tussen Ed en Bianca en ik moet zeggen dat Ed wel Rolet hoor Hij speelt nu misschien nog wel een beetje eenrolletje maar daar ga je langzaam maar zeker doorheen prikken waardoor we weer kunnen lachen!..Dus ED MOT BLAIFUHH!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 12:55:28 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_395451
Hee Letterman, ook weer es achter je decoder vandaan gekropen? Moeilijk hè Hoe bevalt-ie?
Ik zit soms ff te kijken en dan kijk ik daarna op de klok en is het 2 uur later. Zwaar verslavend.

Maar goed, dit is zwaar offtopic, dus nog even een opmerking over Ed: blijven met die gast. Laat-ie dat vastgeroeste zooitje maar es wakkerschudden en nog vele malen z'n toekeloeris voor dezeuree laten bungelen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_395704
Zou Ed echt helemaal geens kans maken daar? Van wat ik tot nu toe gezien heb is het wel wat levendiger geworden daar en er worden leukere gesprekken gevoerd. Als de verveling echt 1 van de grootste problemen is om het daar uit te houden willen ze hem miscchien nog wel even houden.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 15 oktober 2000 @ 17:04:41 #56
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_396023
Echt ziekelijk zijn de eerste reacties in dit topic over Ed. Ed lijkt mij een heel positieve intelligent vent die gewoon doet waar hij zin in heeft. Hij zorgt er tenmisnte voor dat er gepraat wordt in het huis zoals al eerder hier vermeld. En brengt een frisse wind in het huis. Dat navelstaar gedrag en territoriumgedrag van de meeste 'eerste' bewoners is wel erg kleinzielig en hij geeft een leuke schwung aan het geheel.
Maar ja voor de gemiddelde Nederlander met vaste ideeen over hoe het allemaal wel niet zou moeten, zal er vast wel voor zorgen dat dit soort mensen uit het huis verdwijnt en dat zou echt jammer zijn.
fake a dream
pi_396059
Ik ben het met een groot aantal mensen eens: Ed is ok. Ed doet tenminste gewoon wat ie zelf wil.

Dat topic (met een idiote titel), dat Mirrorman begon slaat gewoon nergens op. Bovendien zuigen zijn smilies.

Ed mag van mij nog heel lang in het BB huis blijven zitten.

Ed is ok.
pi_396143
1 x is ruim voldoende

[Dit bericht is gewijzigd door Ronny op 15-10-2000 17:51]

Ed is ok.
  zondag 15 oktober 2000 @ 19:32:32 #59
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_396272
Ik ben het met je eens Ronny.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 15 oktober 2000 @ 20:04:47 #60
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_396334
quote:
Op 15 oktober 2000 12:55 schreef Gert het volgende:
Hee Letterman, ook weer es achter je decoder vandaan gekropen? Moeilijk hè Hoe bevalt-ie?
Ik zit soms ff te kijken en dan kijk ik daarna op de klok en is het 2 uur later. Zwaar verslavend.

Maar goed, dit is zwaar offtopic, dus nog even een opmerking over Ed: blijven met die gast. Laat-ie dat vastgeroeste zooitje maar es wakkerschudden en nog vele malen z'n toekeloeris voor dezeuree laten bungelen.


Sorry mensen maar ik moet even reageren...Decoder is ok..Ik bedoel nu Ed er is dan..Daarvoor was het zo verschrikkelijk oppervlakkig en met REd gebeurd er weer eens wat. Dus dan is die decoder wel gaaf en zwaar verslavend
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 15 oktober 2000 @ 23:13:02 #61
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_396653
quote:
Op 15 oktober 2000 17:18 schreef Ronny het volgende:
Dat topic (met een idiote titel), dat Mirrorman begon slaat gewoon nergens op. Bovendien zuigen zijn smilies.
Dat topic moet je lezen met een roze brilen veel zout toegevoegd Ik heb me iig opperbest vermaakt

Tuurlijk heeft Ed ook goede kanten

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 16 oktober 2000 @ 03:39:16 #62
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_396881
Natuurkijk is Ed een heerschap dat de boel wel even wil regelen op zijn manier. Hij stangt de bewoners lekker, met de rookbeginselen en zijn dekbed dat hij zijn onderdanen laat uitkloppen, nadat het slechts 1 dag had opgelegen. En verdomd, hij krijht het gedaan. Bravo Ed, je bent een klootje, ze heulen lekker allemaal tegen je, maar mijn zegen heb je. Nu al meer mans dan welhaast iedereen in het huis, met je dwingende maniertjes. Toch is hij de kwaadste niet... zorgt tenminste voor olie op het vuur.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 09:59:19 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397019
Zag ik Ed nu ontbijt voor iedereen maken, een lepel aflikken en vervolgens met dezelfde weer in het ontbijt stoppend of was dat een andere lepel? Dat naaktlopen vind ik geen probleem, dit is wel
  maandag 16 oktober 2000 @ 10:32:18 #64
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_397041
Dat vroeg ik me ook af Sunchaser. Als het dezelfde was is het iid behoorlijk goor.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_408445
Dit had ook bij Annet-topic kunnen staan al zegt ze maar 1 woord (maar zo is Annet). Ed speelt hier de hoofdrol en verdient omhoog te komen. Zijn naam-topic heeft trouwens geen fotootje.

quote:
------------------------------
streamverslag LionHeart - zondag 22 oktober 2000 12:50
In de tuin zitten Ed en Annet te fantaseren over op het strand zijn.
E: 'Weet je wat me gister gebeurde? Ik was in het hotel, in de sauna, stond ik gewoon even m'n tanden te poetsen. Komt er ineens een meisje uit de douche, poedelnaakt en ze vraagt of ze even dat stukje zeep mocht.'
A: 'Echt?'
E: 'Ja, ik stond helemaal perplex. Ik kende haar geeneens. Als ik haar nou nog had gekend. Dat doe je toch niet? Als ze dan zo op je af komt, dan ga je toch denken dat ze iets van je wil.'
----------------------------------------
LOL
Hij heeft lef.

pi_408458
quote:
Op 22 oktober 2000 23:04 schreef Lurky het volgende:
A: 'Echt?'
LOL
Ed weet wel tegen wie hij het zegt!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 09:36:14 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_408810
Lachen zeg! Alleen ik vraag me af of Annet de ironie snapte.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 23 oktober 2000 @ 10:28:14 #68
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_408852
Strakke actie van Eddy. Hij roelt dus echt!
pi_408890
Ed z'n mimiek en z'n uitdagingen brengen weer wat leven in de brouwerij. Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik naar de streams kijk focus ik altijd op die waar Ed bezig is, want die is doorgaans het meest interessant. Als Ed donderdag zou verdwijnen is de beer los, ik denk dat dat BB2 een enorme val gaat maken.

Ed roelt best wel, niet omdat hij zo tof is ofzo maar meer omdat hij de boel een beetje opstookt!

  maandag 23 oktober 2000 @ 11:37:16 #70
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_408944
Ed zei vanmorgen dat hij de HEAO heeft gedaan, en z'n eerste baan in Amsterdam had.

Heeft in Zuid gewoond, vlakbij het Rembrandplein.
Daar had hij een gigantisch grote kamer.
Woonde samen met een jongen die contactgestoord was. Elke dag blowen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 23 oktober 2000 @ 12:11:32 #71
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_408994
Ed houdt van opdraaispeelgoed !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 23 oktober 2000 @ 13:27:42 #72
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_409243
quote:
Op 22 oktober 2000 23:04 schreef Lurky het volgende:
Zijn naam-topic heeft trouwens geen fotootje.
Jah, weet het...wist zo 1-2-3 niet hoe ik dat ging regelen, dus heb het maar laten gaan...zelfs turbomuizen zijn soms liever lui dan moe...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:40:59 #73
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418579
26-10-2000 || 08:30 uur

Ed ten voeten uit

Aan het woord is Frank van der Laan, die als jongetje van acht, Ed als hockeycoach kreeg en in de afgelopen 32 jaar een zeer goede vriend van hem is geworden. Frank is van beroep Communicatie-Trainer en dus uit professioneel oogpunt gewend om verbale en non-verbale communicatie scherp te analyseren.

We leren Ed kennen als iemand die graag de boel een beetje loopt te jennen, met zijn prikkelende vragen en soms pikante opmerkingen. Is dit de Ed die jij kent?

Frank: “Dit is Ed ten voeten uit, helemaal zichzelf. Hoewel ik Big Brother voor Ed’s entree niet intensief gevolgd heb, is mijn idee dat veel anderen heel graag willen overleven. Koos zegt bijv. ‘Ik ben niet helemaal mezelf en ik ben minder zelfverzekerd dan dat ik dacht dat ik zou zijn’. Ed is daar niet zo mee bezig. Hij raakt gefascineerd als hij niet direct contact krijgt, het contact nog heel onzeker is. Dat hoor ik ook terug in zijn gesprek met Annet over het nomineren. ‘Heb jij mij genomineerd’, vroeg hij op de man af. ‘Ja’. ‘Nou, ik jou ook’ en toen liep hij direct weg. Later geeft hij Annet de uitleg dat hij haar sympathie al heeft, dat hij er niks meer voor hoeft te doen. Als hij wordt afgewezen dan komt hij tot leven. Zo is het. Hij is heel authentiek. Caroline (zijn vrouw, red.) en ik hebben heel scherp zitten kijken: ‘speelt ie nou of niet’, en wij als intimi zien echt de Ed die wij kennen.”

Hoe zou jij hem typeren?

Frank: ”In het eerste contact heel open maar toch wel met een masker. Een extrovert zonder onderbuik. Uit je hoofd lullen. Ed kan al direct op het level komen dat hij scherpe vragen stelt. Je hoort ze denken: ‘Wat wil hij van mij. Hoe komt hij erop mij te vragen waarom ik gescheiden ben’. De bewoners laten zich nu nog te veel afschrikken door deze directheid. Ed wordt pas echt boeiend als de bewoners de vragen terugleggen. Confronteer hem maar. Dat is moeilijk en zeker bij iemand als Ed. Na 32 jaar weet hij nog steeds opmerkingen te maken waardoor ik hem een klootzak vindt, maar dat heeft meer te maken met mijn eigen reactie. Ed is absoluut een fantastische aangever. Hij is getypeerd als een ‘bad guy’. En dat klopt ook wel. Heel veel mensen blijven in comfortzone zitten. Ik ken ze niet, maar ik vind dat die andere zich maar ten dele laten zien. Ed niet, die gaat voor avontuur en grenzen verkennen, die van hemzelf en die van anderen.”

Seks is het favoriete gespreksonderwerp van Ed, Bianca vindt hij de geilste, en zijn ‘klein beetje verliefd’ op Hieke heeft hij zowel op de mannenslaapkamer als aan Hieke zelf bekend. Bovendien heeft hij het regelmatig over ontrouw. Verlangt Ed terug naar zijn vrijgezellentijd, en weet je hoe zijn vrouw hierop reageert?

Frank: "Ed is een gozer die continu op zoek is naar zijn eigen grenzen, en naar die van anderen. Als hij zoiets tegen Hieke zegt dan is dat eerder ‘een ballonnetje oplaten, kijken hoe reageer jij’. De vragen zijn me overigens niet onbekend. Hij vroeg mij laatst ook zomaar: ‘Zeg, heb jij nou ook nooit eens zin om eens lekker vreemd te gaan?’ Aan mij is dan de keuze me door zo’n vraag aangevallen te voelen, op de vraag in te gaan of hem terug te geven. Op een site kwam ik de opmerking tegen: ‘Elke vriend van Ed lacht zich toch helemaal suf’ en dat is precies wat Caroline ook doet. Caroline ken ik als een hele nuchtere open maar vooral flexibele vrouw, die Ed door en door kent. Ed is echt zo monogaam als de pest."

Koos sprak tegen Ed zijn verbazing uit dat Ed niet van dag 1 in het huis zat en hijzelf wel. Hoe is de selectie voor Ed verlopen?

Frank: “In juni heeft Ed zich aangemeld, Caroline reageerde heel nuchter: ‘Met jou nog 10.000 anderen, dat wordt toch niks'. Maar toen hij door screening 1 kwam en later door screening 2 hebben ze wel serieus gesproken hoe dat zou moeten als hij geselecteerd zou worden . Natuurlijk valt er van alles te regelen als de baby er is, die is ook nog zo klein, die merkt het nog niet. Het is verbazingwekkend dat niemand geïnteresseerd is hoe het voor zijn oudere kinderen is (7 en 5, red). In elk geval wilde Ed bij de bevalling zijn. Daardoor werd hij eerste reserve. Caroline was twee weken over tijd. Miranda en Rex waren toen al in het huis. Het is dat Leo in ene vrijwillig is opgestapt. Dat was voor Ed zijn kans. Vanaf het moment dat hij wist dat hij eerste reserve was hebben we best veel lopen ‘sparren’. Uiteindelijk kreeg hij 24 uur van te voren een telefoontje met de vraag of hij alsnog zijn intrek wou nemen. Hij was bij mij toen hij het telefoontje kreeg, en ja in die laatste paar uur is er niet echt veel tijd meer.”

Denk je dat Ed ervan uitgaat dat hij morgen naar huis gaat, en wat kunnen we verwachten als hij wel in het huis blijft?

Frank: “Ik denk dat hij wel aanvoelt komen dat hij eruit gaat. Veel bewoners hebben hem genomineerd, met als reden dat hij de nieuwkomer is. Het is afwachten wat de stemmers van hem denken. Als hij blijft dan springt ie eerst de vijver in en trekt er nog vijf bij. Ik verwacht wel dat als hij blijft hij nog wel meer sympathie zal verwerven. Hij zal zich blijven inzetten om de boel een beetje levendig te houden.”

De internetredactie geeft familie en vrienden van de bewoners de mogelijkheid om hun interpretatie op het doen en laten van hun bewoner te geven. Zo gaf de moeder van Robin eerlijk antwoord op vragen als: Is Robin in het echt ook zo bot en Is Desiree het type meisje waar Robin normaal op valt? Op 2 november zullen de ouders van Kim in de chat aanwezig zijn om alle vragen die leven bij de chatters te beantwoorden. Op 7 november zijn de ouders van Ferdi te gast in de chat.

Y.P.


Van de BB-site.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 18:25:43 #74
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_419475
quote:
Een extrovert zonder onderbuik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 26 oktober 2000 @ 20:05:55 #75
5955 Miracle
Been there, done that
pi_419631
Goed, ik ben eruit:

Ik wil later net zoals Ed worden. Weetik, wordt vaak als een beetje ziek en gevaarlijk bestempeld zulke uitspraken, maar ik wil het echt.

Ed is bijna twee zo oud als ik dus zeg niet dat het me niet gaat lukken, ik heb de tijd.

Voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het kortom mooi zijn als 'ie er nog even inbleef. I.v.m. role-model weetjewel.

Bij wie kan ik binnenkort zeepjes uit de douche komen weghalen?

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')