Mij veel te snel. Daarom volg ik SR nooit via het forumquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, een reactie typen OP DE COMPUTER, gelijk 6 reacties erbij..
Zonde vind ik datquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, beetje overheen lezen.. maar echt niet aandachtig verder. Ook hier lukt dat niet altijd
Dit was het eerste jaar dat ik het op Fok volgde want ik hoorde dat het snel gingquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Mij veel te snel. Daarom volg ik SR nooit via het forum
Dit jaar was het TIJDENS SR voor het eerst te doen, behoudens de eerste en laatste avond.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
De rest van de week was het prima te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Met dank aan Friesland en de DJ'squote:Op donderdag 26 december 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar was het TIJDENS SR voor het eerst te doen, behoudens de eerste en laatste avond.
Drive-in show Coenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met dank aan Friesland en de DJ's
En voor Vera Lynn ga je erin?quote:
Mwah tot een uur of 3 a 4 werd er flink gepost.. daarna neemt het snel af, 2e deel van de graveyard haken veel mensen af.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had verwacht dat het bij SR 's nachts wel doorging, maar viel op zich wel mee
nee die is te oud...quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En voor Vera Lynn ga je erin?
Ik zag vooral rond die tijd veel posts van jouquote:Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah tot een uur of 3 a 4 werd er flink gepost.. daarna neemt het snel af, 2e deel van de graveyard haken veel mensen af.
Ogen dicht, voel je niets vanquote:
Ik postte dan ook constant mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag vooral rond die tijd veel posts van jou
Lijkt wel een slaapverlammingquote:Op donderdag 26 december 2013 09:30 schreef Adelante het volgende:
Wat een gedrocht om mee wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |