Komt vooral door de uurlijstjesquote:Op donderdag 26 december 2013 09:23 schreef friekin_ het volgende:
Deze topics gaan sneller dan die van SR of lijkt dat maar zo
Neuhquote:Op donderdag 26 december 2013 09:23 schreef friekin_ het volgende:
Deze topics gaan sneller dan die van SR of lijkt dat maar zo
Da's helemaal niet grappigquote:Op donderdag 26 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Die laatste avond van SR. 0.5 sec tussen elke post of zo
damnedquote:Op donderdag 26 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Die laatste avond van SR. 0.5 sec tussen elke post of zo
Ik zat gelukkig achter de computer. Mensen op de mobiel of tablet waren erg Foktquote:
Ja, een reactie typen OP DE COMPUTER, gelijk 6 reacties erbij..quote:
Ook op de pc is dat niet te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zat gelukkig achter de computer. Mensen op de mobiel of tablet waren erg Fokt
Nou, beetje overheen lezen.. maar echt niet aandachtig verder. Ook hier lukt dat niet altijdquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ook op de pc is dat niet te doen
Als je niet alle posts kunt lezen gaat het te snel
Mij veel te snel. Daarom volg ik SR nooit via het forumquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, een reactie typen OP DE COMPUTER, gelijk 6 reacties erbij..
Zonde vind ik datquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, beetje overheen lezen.. maar echt niet aandachtig verder. Ook hier lukt dat niet altijd
Dit was het eerste jaar dat ik het op Fok volgde want ik hoorde dat het snel gingquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Mij veel te snel. Daarom volg ik SR nooit via het forum
Dit jaar was het TIJDENS SR voor het eerst te doen, behoudens de eerste en laatste avond.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
De rest van de week was het prima te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Met dank aan Friesland en de DJ'squote:Op donderdag 26 december 2013 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar was het TIJDENS SR voor het eerst te doen, behoudens de eerste en laatste avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |