SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf dood vreten jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst
![]()
Ben je eenzaam zwart?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef n0ir het volgende:
Ik snap wel waarom de zelfmoordcijfers omhoog knallen met kerst![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
echte fokkerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahquote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef n0ir het volgende:
Volgende kerst ga ik in Duitsland in een bungalow in het bos zitten, alleen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
I know that feel broquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee ik houd alleen niet van die "gezellige" familie-bijeenkomsten.![]()
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat aantal was 7923 packs ?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zwager heeft vandaag een aantal packs geopend:
CR7
IF Tevez
Augero![]()
Ook lekker.quote:
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik heb mijn fles Barcardi Reserva maar open gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen bij mn oma maar begonnen met Cola Beerenburg, dat geeft de feestdagen altijd dat lekkere fuzzy randje.
Ik kreeg een glas champagne bij de kerstbrunch en die sloeg ook aardig aan op een nuchtere maag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |