Hij had al die jaren dezelfde danspasjes. Zijn muziek klinkt ong hetzelfde. Dezelfde zangtrucjes met het gehik tussendoor...quote:
Dangerous bashen is nooit terecht Frits.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
Jackson werd toch wel minder na de jaren 80 op wat hitjes na
Godverdomme.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
R. Kelly heeft het geschreven, las ik net. Dat is de verklaring....
Zijn jaren 80 werk is ongeėvenaard, je hoort toch ook dat dit minder is?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dangerous bashen is nooit terecht Frits.
En altijd maar naar zijn fluit graaien...quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij had al die jaren dezelfde danspasjes. Zijn muziek klinkt ong hetzelfde. Dezelfde zangtrucjes met het gehik tussendoor...
Ja maar Dangerous is beter dan History.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn jaren 80 werk is ongeėvenaard, je hoort toch ook dat dit minder is?
Welke nummers staan daarop? Ik ben niet zo in albumsquote:Op woensdag 25 december 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Dangerous is beter dan History.
Black or White, Remember The Time, dat nummer met Slash...quote:Op woensdag 25 december 2013 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke nummers staan daarop? Ik ben niet zo in albums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |