Zelfde soort volk ? vertel.....quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef cajunmoony het volgende:
Twente en de achterhoek komen op hetzelfde neer. Zelfde hoek van t land, zelfde soort volk, niks dat het een onderscheidt van het andere. Het zijn niet eens provincies maar streken. Ga ergens anders huilen ts.
Heb je op Google Maps lopen kijken of woon jezelf gewoon in de achterhoek want de plaatsen die je van de achterhoek opnoemt zijn nou niet direct de plaatsen die een persoon uit de randstad zou noemen. Daarnaast is Grolle een benaming (in het plat) voor Groenlo dus volgens mij kom je zelf ook uit de achterhoek.quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef Ramkraker het volgende:
Achterhoek
Doetinchem
Grolle
Lochem![]()
Ruurlo![]()
Vorden
----------------------------------
Amsterdam![]()
Helmond
Nijmegen
Daar zitten pas fijne chicks
Ik kwam eigenlyk alleen voor de pics.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef UpsideDown het volgende:
Twente:
[ afbeelding ]
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Solved
quote:
Onwetendequote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef cajunmoony het volgende:
Twente en de achterhoek komen op hetzelfde neer. Zelfde hoek van t land, zelfde soort volk, niks dat het een onderscheidt van het andere. Het zijn niet eens provincies maar streken. Ga ergens anders huilen ts.
Twente is geen stedelijke regio; wat een onzin. Twente is de oostelijke helft van Overijssel en telt 15 gemeenten, waarvan je er slechts vier als stad kunt aanmerken: Almelo, Hengelo, Enschede en Oldenzaal. En zulke immense steden zijn dat echt niet. Twente is een overwegend agrarisch gebied met relatief veel groen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Achterhoek is een landelijke regio, Twente een stedelijke regio. En in Twente wonen meer mooie meiden dan in de Achterhoek.
Die onzin leeft vooral in Twente, kan ik je - vanuit Salland (zoek maar op, op de kaart) vertellen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Streken of regio's hebben in het oosten een hoger status dan een provincie, je bent een Twentenaar (Tukker) of een Achterhoeker, maar veelal geen 'Overijsselaar'.
De Randstad... dat is toch dat dichtbevolkte gebied waar mensen elke ochtend in de file staan als ze vanuit hun veel te dure huizen naar hun werk proberen te komen?quote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Verder trouwens: Niet uit de Randstad komen
Omdat het er prima vertoeven is? Een boel van de problemen die ze in de Randstad kennen, zijn in gebieden als Twente en de Achterhoek veel minder aanwezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:23 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom zou je uit Twente of de Achterhoek willen komen :s
Ben redelijk bekend met de achterhoek, maar mijn voorkeur gaat toch naar de wat grotere steden :-)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:44 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Heb je op Google Maps lopen kijken of woon jezelf gewoon in de achterhoek want de plaatsen die je van de achterhoek opnoemt zijn nou niet direct de plaatsen die een persoon uit de randstad zou noemen. Daarnaast is Grolle een benaming (in het plat) voor Groenlo dus volgens mij kom je zelf ook uit de achterhoek.
In de Achterhoek rijden bussen van Arriva, in Twente bussen van Syntus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:41 schreef arjan1112 het volgende:
Leg nou eens goed uit, wat het verschil is tussen twente en de achterhoek
Hetzelfde als het verschil tussen pakweg Overijssel en Drenthe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:41 schreef arjan1112 het volgende:
Accent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ja dat zei ik dus ook al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die onzin leeft vooral in Twente, kan ik je - vanuit Salland (zoek maar op, op de kaart) vertellen.
De Liemersquote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef mijgame het volgende:
Hetzelfde als de liemers de achterhoek noemen.
Woar kom -ie vot dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook al.![]()
Wij doen niet aan die onzin.
Dat zou mijn oma zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woar kom -ie vot dan?
Of nog erger: woar bin -ie d'r iene van?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |