Eentje was nog wel doable.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die werd ook echt met de seconde steeds valser
ziet Vanessa er tegenwoordig zo uit?quote:
Leuke clip ookquote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje is leuk. Saai maar leuk
Die ene die eigenlijk niet zong zeker?quote:
Amenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
valt me op hoeveel skyradiomuziek er dit jaar in de lijst staat. Veel middle of the road nietszeggend gebral uit de afgelopen 10/12 jaar
dat valt je dit jaar pas op?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
valt me op hoeveel skyradiomuziek er dit jaar in de lijst staat. Veel middle of the road nietszeggend gebral uit de afgelopen 10/12 jaar
Dit ja. Niet direct mute-spul, maar gewoon... het kabbelt maar door, niets dat echt opvalt.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nah, ontwikkeling die zich de afgelopen 2,3 jaar doorzet en dit jaar toch wel z'n hoogtepunt bereikt als ik van anderen hoor wat er allemaal nog gaat komen (heb zelf de lijst bewust niet bekeken).quote:
Hahaha ja hoor.quote:
Die het beste zong.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ene die eigenlijk niet zong zeker?
Veel 'middle of the road' Nederlanders die gestemd hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dat is uitgeroepen tot het woord van het jaar... heel bizar.quote:
Tja, populier onder jongeren hequote:Op woensdag 25 december 2013 16:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat dat is uitgeroepen tot het woord van het jaar... heel bizar.
Die dan weer minder op Volendam hebben gestemd, dat is dan wel weer positief te noemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Veel 'middle of the road' Nederlanders die gestemd hebben
Ik kende de hele term nietquote:Op woensdag 25 december 2013 16:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat dat is uitgeroepen tot het woord van het jaar... heel bizar.
Is 'baas' alweer uit?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, populier onder jongeren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |