Nouja ze heet geen Claudia, maar ze is een knotsgekke pot. Ik weet niet of je dan nog interesse hebt.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je me aan haar introduceren?
Ok.... dat heb ik helemaal gemist kennelijk. Nou heb ik ook een grondige Hazes-allergie.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging er dan echt niets door je heen (publiek: door je heen KUT!) en zo verder...
Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ze heet geen Claudia, maar ze is een knotsgekke pot. Ik weet niet of je dan nog interesse hebt.
Houdt ze van thee?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ze heet geen Claudia, maar ze is een knotsgekke pot. Ik weet niet of je dan nog interesse hebt.
Maar goed dat hij bonje met Adamski kreeg dus?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:22 schreef Olga het volgende:
Dit vind ik een van de minste nummers van Seal
Mag er volgend jaar wel uit en Del Shannon er inquote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook zo laag.
Tot laterquote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga is even kerst ontbijten![]()
Spreek jullie allen wel weer
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar goed dat hij bonje met Adamski kreeg dus?
ah oke, mooi tochquote:Op woensdag 25 december 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wist ik zelf ook nietNu nog steeds niet. Hoor het wel als ze terug is
28 alquote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef Pedroso het volgende:
2 platen verderIk kan niet wachten !
Fixedquote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar goed dat hij bontje met Adamski kreeg dus?
quote:
Adele staat toch ook onbegrijpelijk in de top 10 of was dat een incident vorig jaar?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook zo laag.
Lonely Boy is al weer een tijdje terugquote:Op woensdag 25 december 2013 14:25 schreef waxmask het volgende:
Maar wel een losercafee hoor, dan ben ik nog liever alleen....
Zij is (door)gezaktquote:Op woensdag 25 december 2013 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Adele staat toch ook onbegrijpelijk in de top 10 of was dat een incident vorig jaar?
Kan er niet gewoon een Nick en Simon-plaat voor wijken? I wonder...wowowowowoooonder...quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Mag er volgend jaar wel uit en Del Shannon er in
I'm a loser van Beck zal er toch wel in staan?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lonely Boy is al weer een tijdje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |