abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 februari 2014 @ 06:30:46 #26
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136881128
3 weken geleden begonnen met CS:GO intensiever te spelen :) Oude niveau nog niet bereikt met 1.6 heb ik best wel goed gespeeld. Wel jammer dat de Nederlandse community zowat dood is ;( Vroeger had je D2D; Muppetsonweed; Mob ( doodgelachen daar met een grote groep gasten :P ) maar nu is er bijna niks meer over. Zie op mijn oude steam account nog wel mensen online maar niet echt gekeken of er nog mensen actief waren in de CS community. Toch wel zonde dat een van de beste competitieve spellen dood aan het gaan is...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_136885725
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 06:30 schreef BDIL het volgende:
3 weken geleden begonnen met CS:GO intensiever te spelen :) Oude niveau nog niet bereikt met 1.6 heb ik best wel goed gespeeld. Wel jammer dat de Nederlandse community zowat dood is ;( Vroeger had je D2D; Muppetsonweed; Mob ( doodgelachen daar met een grote groep gasten :P ) maar nu is er bijna niks meer over. Zie op mijn oude steam account nog wel mensen online maar niet echt gekeken of er nog mensen actief waren in de CS community. Toch wel zonde dat een van de beste competitieve spellen dood aan het gaan is...
Vroeger was alles beter.
pi_136886799
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 06:30 schreef BDIL het volgende:
3 weken geleden begonnen met CS:GO intensiever te spelen :) Oude niveau nog niet bereikt met 1.6 heb ik best wel goed gespeeld. Wel jammer dat de Nederlandse community zowat dood is ;( Vroeger had je D2D; Muppetsonweed; Mob ( doodgelachen daar met een grote groep gasten :P ) maar nu is er bijna niks meer over. Zie op mijn oude steam account nog wel mensen online maar niet echt gekeken of er nog mensen actief waren in de CS community. Toch wel zonde dat een van de beste competitieve spellen dood aan het gaan is...
Die communities die je opnoemt heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord. :@ Heb CS van 1999 tot 2004 gespeeld. Daarna CSS een aantal jaartjes. Speelde vroeger veel op Daemon servers. In die tijd waren clanwars rete populair op sites zoals clanbase. Veel lol gehad die tijd. Speel nu nog wel regelmatig CSGO... lekker om even een uurtje te knallen...

Maarja vroeger was alles leuker en waren we nog jong. :)
pi_136888289
Ik vind het wel een heerlijke game. Speel het de laatste tijd ook wel weer wat intensiever :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:33:13 #30
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136896393
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef Kijana het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.
Klopt :P Maar wel jammer dat de echte hardcore gamers niet meer spelen of in de mainstream van console gaming zijn gegaan wat betreft shooters. Als je vergelijkt wat voor skill je nodig hebt bij CS itt CoD ( vergelijkingen zijn hier enkele keren gemaakt dacht ik ) is CoD echt voor mensen die er even voor plezier tegenaan gaan. Hier bak je gewoon niks als je niet fatsoenlijk kan spelen of inzicht hebt in het spel. Het spel heeft bovendien zowat niks gekost itt CoD ( Steam Sale 2,50 euro :P _O_ ).
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:37:12 #31
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136896537
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Skwish het volgende:

[..]

Die communities die je opnoemt heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord. :@ Heb CS van 1999 tot 2004 gespeeld. Daarna CSS een aantal jaartjes. Speelde vroeger veel op Daemon servers. In die tijd waren clanwars rete populair op sites zoals clanbase. Veel lol gehad die tijd. Speel nu nog wel regelmatig CSGO... lekker om even een uurtje te knallen...

Maarja vroeger was alles leuker en waren we nog jong. :)
Die community's waren heel erg actief rond 2004-2008, wellicht ook eerder maar toen speelde ik zelf geen CS 1.6 . Source was ik nooit mee begonnen omdat ik het niks vond en mezelf wijsmaakte dat 1.6 voor de hardcore gamer was en de rest was onzin wat erna kwam. Vroeger moest je ook wars zoeken op IRC ( ?! Ben de naam effe kwijt :P ), nu kan je competitieve spelen via CS zelf wat ook wel fijn is.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_136898017
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef BDIL het volgende:

[..]

Klopt :P Maar wel jammer dat de echte hardcore gamers niet meer spelen of in de mainstream van console gaming zijn gegaan wat betreft shooters. Als je vergelijkt wat voor skill je nodig hebt bij CS itt CoD ( vergelijkingen zijn hier enkele keren gemaakt dacht ik ) is CoD echt voor mensen die er even voor plezier tegenaan gaan. Hier bak je gewoon niks als je niet fatsoenlijk kan spelen of inzicht hebt in het spel. Het spel heeft bovendien zowat niks gekost itt CoD ( Steam Sale 2,50 euro :P _O_ ).
Er is inderdaad niet veel nodig om met CoD bovenaan te komen staan. 63 kills kreeg je zo als je een AC-130 had en dan nog een keer een Nuke. :P
Voor CS is er inderdaad een andere manier van spelen nodig om bovenaan te komen. Ik speelde vroeger ook 1.6 en Source een klein beetje gedaan, beide niet hardcore. Maar toen kwam de Xbox en later de 360 en heb ik het PC gamen lang laten liggen. Nu ben ik weer terug gekomen naar CS met de komst van Global Offensive. Hoewel alleen Casual, Arms Race en Demolition.

En toch heb ik wel redelijk wat speelplezier beleefd met MW1 en MW2, zelfs Black-Ops nog wel. Alle drie op de Xbox 360 gespeeld met vrienden. Spellen als Rainbow Six: Vegas waren trouwens ook super vet om online te doen. Maar het plezier zat hem met name in omdat ik het samen met een groepje vrienden online speelden (en het feit dat wij in een private chat zaten). De lol die ik met die spellen had mis ik wel bij CS:GO.
Ik kan mij soms ook zo aan het gedrag in de chat storen. Dat kan ik mij van vroeger niet meer herinneren of het toen ook zo erg was. :P
pi_136899267
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Skwish het volgende:

[..]

Die communities die je opnoemt heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord. :@ Heb CS van 1999 tot 2004 gespeeld. Daarna CSS een aantal jaartjes. Speelde vroeger veel op Daemon servers. In die tijd waren clanwars rete populair op sites zoals clanbase. Veel lol gehad die tijd. Speel nu nog wel regelmatig CSGO... lekker om even een uurtje te knallen...

Maarja vroeger was alles leuker en waren we nog jong. :)
Ha ik ook, deamon en gamepoint in die tijd.
Ik lees hier nu dat je spullen kan sparen/unlocken om te verkopen? Is dat nieuw? Ben er al een tijdje uit, zoals je kan lezen.. :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:48:03 #34
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136902625
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:23 schreef Kijana het volgende:

[..]

Er is inderdaad niet veel nodig om met CoD bovenaan te komen staan. 63 kills kreeg je zo als je een AC-130 had en dan nog een keer een Nuke. :P
Voor CS is er inderdaad een andere manier van spelen nodig om bovenaan te komen. Ik speelde vroeger ook 1.6 en Source een klein beetje gedaan, beide niet hardcore. Maar toen kwam de Xbox en later de 360 en heb ik het PC gamen lang laten liggen. Nu ben ik weer terug gekomen naar CS met de komst van Global Offensive. Hoewel alleen Casual, Arms Race en Demolition.

En toch heb ik wel redelijk wat speelplezier beleefd met MW1 en MW2, zelfs Black-Ops nog wel. Alle drie op de Xbox 360 gespeeld met vrienden. Spellen als Rainbow Six: Vegas waren trouwens ook super vet om online te doen. Maar het plezier zat hem met name in omdat ik het samen met een groepje vrienden online speelden (en het feit dat wij in een private chat zaten). De lol die ik met die spellen had mis ik wel bij CS:GO.
Ik kan mij soms ook zo aan het gedrag in de chat storen. Dat kan ik mij van vroeger niet meer herinneren of het toen ook zo erg was. :P
Ik vind mijzelf volledig terug in je verhaal. Cod 4,MW2 en BO waren nog imo leuke spellen,daarna heeft de franchise echt niks meer fatsoenlijks gebracht en is het concept uitgemolken. Wellicht over 2 jaartjes dat er weer iets fatsoenlijks komt op de nieuwe gen :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_136930326
Ik zie dat er sinds de laatste update een groen dan wel paars stipje/pijltje naast de spelersnamen (in de chat bijvoorbeeld) staat. Iemand enig idee wat het verschil in kleur inhoudt? :P
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2014 @ 15:43:43 #36
145146 Andyy
pi_136931665
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef Bolters het volgende:
Ik zie dat er sinds de laatste update een groen dan wel paars stipje/pijltje naast de spelersnamen (in de chat bijvoorbeeld) staat. Iemand enig idee wat het verschil in kleur inhoudt? :P
Er zijn of waren verschillende kleuren op de map om verschillende spelers aan te geven, best onoverzichtelijk en verwarrend.
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:58:26 #37
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136932191
Hebben jullie ook last van FPS drops als je een tijdje speelt ? Ik heb een goede videokaart en hier door zou het niet kunnen liggen, wel vervelend...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_136946081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef BDIL het volgende:
Hebben jullie ook last van FPS drops als je een tijdje speelt ? Ik heb een goede videokaart en hier door zou het niet kunnen liggen, wel vervelend...
Het spel is niet echt goed geoptimaliseerd.
Als het 'na een tijdje' steeds erger wordt, dan klinkt dat als een videokaart die te heet wordt. Check je temps eens?

Wat ik je sowieso aanraad is je frames te 'cappen'.

Type in console:
fps_max 80 (bv)
pi_136981871
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef Andyy het volgende:

[..]

Er zijn of waren verschillende kleuren op de map om verschillende spelers aan te geven, best onoverzichtelijk en verwarrend.
Ah, dus dat is het. Inderdaad vrij onoverzichtelijk en dus nutteloos :P
pi_136981888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef BDIL het volgende:
Hebben jullie ook last van FPS drops als je een tijdje speelt ? Ik heb een goede videokaart en hier door zou het niet kunnen liggen, wel vervelend...
Heb ik gelukkig geen last van. Kan je dus ook niet helpen, sorry.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 februari 2014 @ 20:16:08 #41
145146 Andyy
pi_136988117
Vanmiddag, stuk of 4-5 spelers raakte raakten disconnected "timed out" -O-
Ze hebben wat bugs geintroduceerd blijkbaar met de nieuwe patch.
pi_137009510
Ik heb eigenlijk even een vraagje. Je hebt nu, naast de Bravo Coin, ook een nieuwe. Nu heb ik die aangeschaft voor 2 euro en heb ik die ook als display naast mijn naam zeg maar. Is het nu ook zo dat wanneer ik een competetive game speel, hij alleen de scorecard van die nieuwe coin aanpast? Want bij Bravo zag ik de stats niet meer veranderen op de scorecard...

Daarnaast vraag ik me af hoelang het ongeveer duurt voordat je een niveau in rank stijgt? Ik ben nu al behoorlijk lang Silver 3, terwijl ik echt vrijwel iedere pot met 30-15 eindig :P
pi_137010133
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:05 schreef Bolters het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraagje. Je hebt nu, naast de Bravo Coin, ook een nieuwe. Nu heb ik die aangeschaft voor 2 euro en heb ik die ook als display naast mijn naam zeg maar. Is het nu ook zo dat wanneer ik een competetive game speel, hij alleen de scorecard van die nieuwe coin aanpast? Want bij Bravo zag ik de stats niet meer veranderen op de scorecard...

Daarnaast vraag ik me af hoelang het ongeveer duurt voordat je een niveau in rank stijgt? Ik ben nu al behoorlijk lang Silver 3, terwijl ik echt vrijwel iedere pot met 30-15 eindig :P
Bravo stats zijn gestopt met werken toen bravo offline ging.
Jouw score is misschien goed maar win je vaak? Daar gaat het uiteindelijk om.
pi_137010791
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:31 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Bravo stats zijn gestopt met werken toen bravo offline ging.
Jouw score is misschien goed maar win je vaak? Daar gaat het uiteindelijk om.
Oke! Wel jammer dat Bravo offline is gegaan. Wanneer is dat gebeurd trouwens? En zijn die maps dus ook niet meer te spelen? Best wel 'lullig' want we hebben toentertijd wel voor die maps betaald :P

Ik denk dat ik ongeveer 60 procent van de matches win. Is dat te weinig? :P
pi_137012416
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Bolters het volgende:

[..]

Oke! Wel jammer dat Bravo offline is gegaan. Wanneer is dat gebeurd trouwens? En zijn die maps dus ook niet meer te spelen? Best wel 'lullig' want we hebben toentertijd wel voor die maps betaald :P

Ik denk dat ik ongeveer 60 procent van de matches win. Is dat te weinig? :P
Weet het niet meer precies, was een paar weken geleden.
Je hebt betaald voor de servers. De mappen kan je altijd al spelen.
Maar goed nu zitten er weer een hoop bravo maps bij :') . Ach ik heb maar zo'n pass gekocht voor ¤2 en daarna een phoenix case drop gekregen en verkocht voor ¤3,50 :P.

Schijnbaar niet :P. Duurt wel een tijdje voordat je je echte rank hebt denk ik.
pi_137019852
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Weet het niet meer precies, was een paar weken geleden.
Je hebt betaald voor de servers. De mappen kan je altijd al spelen.
Maar goed nu zitten er weer een hoop bravo maps bij :') . Ach ik heb maar zo'n pass gekocht voor ¤2 en daarna een phoenix case drop gekregen en verkocht voor ¤3,50 :P.

Schijnbaar niet :P. Duurt wel een tijdje voordat je je echte rank hebt denk ik.
Haha, heb precies hetzelfde, ook gekocht voor 2 euro en vervolgens zo'n box verkocht voor meer dan 3 euro :P

Maar ik vat het niet helemaal. Wat bedoel je met dat je voor de servers hebt betaald en de maps sowieso kunt spelen? Want die maps zijn dus niet meer te spelen, in iig niet competetive (op de maps na die eerst in bravo zaten en nu inderdaad ook in die nieuwe pass)
pi_137020369
Iemand nog goeie statrak wapens voor trade :@
pi_137020594
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:26 schreef Bolters het volgende:

[..]

Haha, heb precies hetzelfde, ook gekocht voor 2 euro en vervolgens zo'n box verkocht voor meer dan 3 euro :P

Maar ik vat het niet helemaal. Wat bedoel je met dat je voor de servers hebt betaald en de maps sowieso kunt spelen? Want die maps zijn dus niet meer te spelen, in iig niet competetive (op de maps na die eerst in bravo zaten en nu inderdaad ook in die nieuwe pass)
De maps kan je op normale servers altijd gratis spelen. Alleen op valve's servers(competive) moet je betalen.
pi_137020771
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:49 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

De maps kan je op normale servers altijd gratis spelen. Alleen op valve's servers(competive) moet je betalen.
Ah ok, duidelijk. Voor mij wel een tegenvaller, want dacht dat ik ze dus altijd kon blijven spelen nu. Maar je betaalt dus eens in de zoveel weken/maanden opnieuw voor zo'n pass om die extra maps te kunnen blijven spelen competetive?
pi_137020847
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ah ok, duidelijk. Voor mij wel een tegenvaller, want dacht dat ik ze dus altijd kon blijven spelen nu. Maar je betaalt dus eens in de zoveel weken/maanden opnieuw voor zo'n pass om die extra maps te kunnen blijven spelen competetive?
Bij de eerste pas kon je ze niet eens competive spelen alleen casual en deathmatch.
Vind het wel erg triest dat we nu weer dezelfde maps hebben. Hoewel ik die maps van de eerste niet echt gespeeld heb.

Het lijkt erop dat ze dit gewoon elke keer herhalen.
Ach het is ¤2 en ik maak er uiteindelijk nog "winst" op.

Beter dan cod/bf waarbij je ¤15 voor een dlc betaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')