SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
hahahah wtfquote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Pauperquote:Op woensdag 25 december 2013 10:25 schreef fathank het volgende:
Geen OP update, zit mobiel met een half functionerende touchscreen
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Heel raar fysiek inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij hier zn schouderbladen vol tegen elkaar getrokken heeft. ( denk het niet lol)
gruwelijke endo dezequote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heel raar fysiek inderdaad
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon lopen rioden en is zn schouders en benen gewoon vergeten te trainen zo iets denk lolquote:
Die hanging? Zou gewoon klaar moeten zijn. Al was Carrie er vrij kalm onder. Te kalm.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man wat een finale van seizoen 3. Ik kan het niet geloven, dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn, nieuwe leven, nieuwe ID en nieuwe start.
Hahahaha. Jouw zusje is een fucking baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |