quote:Op woensdag 25 december 2013 02:13 schreef Caevinius het volgende:
Kleine kanttekening; nadat we seks gehad hebben is ze de pil wel 2 keer vergeten of telaat genomen..
Je hebt je piemelotje maar wat graag erin gestampt en er blijken nu gevolgen aan vast te zitten. Zoiets?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:28 schreef Caevinius het volgende:
Nou ik ben geen troll.. Gewoon een 18 jarige die zich grote zorgen maakt.. Kan iemand hier aub serieus op reageren? Ik weet dat alles voor jullie logisch lijkt maar ik heb geen idee wat er aan de hand is..
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt je piemelotje maar wat graag erin gestampt en er blijken nu gevolgen aan vast te zitten. Zoiets?
Nou ja, 100% zekerheid geeft het niet. En vooral als je er een keer overheen wil en verder niks kun je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:33 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.
Dat snap ik, wat denk jij? Is er een reeële kans?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, 100% zekerheid geeft het niet. En vooral als je er een keer overheen wil en verder niks kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
Als ze de pil slikt is de kans klein, maar de kans bestaat alsnog. 100% zekerheid geeft het niet. En ik kan niet weten wat jij uitgespookt hebt dus jij weet het denk ik beter dan ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:35 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Dat snap ik, wat denk jij? Is er een reeële kans?
Coïtus interruptus, leek me het best de 1ekeer.. Nou bedankt voor het serieuze antwoord!quote:Op woensdag 25 december 2013 02:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze de pil slikt is de kans klein, maar de kans bestaat alsnog. 100% zekerheid geeft het niet. En ik kan niet weten wat jij uitgespookt hebt dus jij weet het denk ik beter dan ik.
Voor het zingen de kerk uit, tja, ik zou er niet te veel op inzetten eigenlijk. Kan makkelijk fout gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:38 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Coïtus interruptus, leek me het best de 1ekeer.. Nou bedankt voor het serieuze antwoord!
Moet je hem natuurlijk wel goed gebruiken en voor het zingen de kerk uit is natuurlijk helemaal geen voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:33 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Komt het zo over? De pil leek ons een betrouwbaar anticonceptiemiddel en zeker in combinatie met coïtus interruptus leek me er geen vuiltje aan de hand.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hebt nog altijd de falcon punch
succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |