Waarom huilen omdat hij kut tegen je deed terwijl hij je wel leuk vond? Euh?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:11 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb het altijd wel laten blijken. 1x dacht ik dat het wederzijds was en trok hij zich keihard terug, omdat hij uit een relatie kwam, liep te rebounden en mij niet wou kwetsen. Hij deed heel kut tegen mij. Ik heb daar veel om moeten huilen. Niet omdat hij me niet wou (hij vond me wel leuk), maar omdat hij mij wou 'helpen' door kut te gaan doen.
Weet je zeker dat hij dat ook op die manier interpreteerde?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:11 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb het altijd wel laten blijken. 1x dacht ik dat het wederzijds was en trok hij zich keihard terug, omdat hij uit een relatie kwam, liep te rebounden en mij niet wou kwetsen. Hij deed heel kut tegen mij. Ik heb daar veel om moeten huilen. Niet omdat hij me niet wou (hij vond me wel leuk), maar omdat hij mij wou 'helpen' door kut te gaan doen.
Ja, waren allemaal zijn woorden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij dat ook op die manier interpreteerde?
Ah ok, klinkt als iemand met issues dan. Zou het even laten rusten/verder kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, waren allemaal zijn woorden.
Als het er spontaan uitflapt is het toch ook niet zo raar? Juist veel natuurlijker en spontaner, zou het wel extra tof vinden juist op die manier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef Dikkekletser het volgende:
Het is ook net hoe je het brengt. Als je opeens uit het niets zegt ik vind je leuk, kan dit nogal raar overkomen. Als je bijvoorbeeld iemand op date vraagt heeft die ook wel door dat je haar leuk vindt.
Afstandelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:50 schreef MaidensTower het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die opeens afstandelijk gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk irritant. Waar heb je dat dan aan verdient, denk je dan. En uiteindelijk iets van 'nou, je bekijkt het maar.'quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:50 schreef MaidensTower het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die opeens afstandelijk gaan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |