Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Wij sluiten om 20:00 uurquote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Is jullie ASM er elke avond?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
En als er maar een kassamens is die kan sluiten heb je volgens het boekje () een probleem dacht ik
Maar die vulploeg is er dus niet..quote:Op woensdag 25 december 2013 15:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.
Sowieso al die Nederlandse functienamenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Goed, toeslag na 21:00 uur is erin verwerkt:
Weer te downloaden vanaf: https://www.dropbox.com/s/ro1b7xi74kvcyre/Uren%20bijhouden.xlsx
Ik ga er nu wel even vanuit dat wanneer je de toeslag van na 21:00 uur krijgt, je ook 1 uur toeslag krijgt tegen 33% over de tijd 20:00 - 21:00 uur en dat de pauze plaatsvindt voor 20:00 uur.
Om alle toeslagregels hierin te verwerken wordt wat lastig. Maar ik zal daar eens een blik op werken. Wordt alleen een beetje gek van al die =ALS()-constructies
Dude Where's My Carquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
Final Destination Iquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.
Horror tijdens kerst?quote:
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelfquote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dude Where's My CarAl minimaal 20x gezien, maar krijg elke keer weer buikpijn van het lachen
Je zoekt een specifiek genre?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Horror tijdens kerst?
[..]
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelf
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanquote:Op woensdag 25 december 2013 16:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jij meteen aan een x-rated movie denkt
Ja, misschien welquote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanDat jij daarentegen dat denkt zegt meer over jou dan over mij
Welke DVD? Nooit gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anders zet je gewoon de dvd op die elk beginnend AH medewerker moet zien. Lachen gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |