Ik krijg nog steeds reclame voor 5 euro t/m cataclysm & 10 euro voor pandaria.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:45 schreef Maureentje het volgende:
Dat is alleen de battlechest
Maar zie op bijv gamemania de battlechest voor 5 eu en pandaria voor 10
waar dan ? Ik zie alleen deze https://eu.battle.net/sho(...)gories=digital-gamesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds reclame voor 5 euro t/m cataclysm & 10 euro voor pandaria.
Ah daar heb ik geen ervaring mee. Ja ken er eentje die alleen de vanilla WoW draait, maarja dan maak je niet echt kennis met hoe het spel op dit moment is.quote:
Alt + F4quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hmm, een probleem met de Combat Training Mission in de Western Plaguelands. Heb de Behemoth verslagen maar ik kan de Quest niet inleveren. Ik kan wel klikken op het gele vraagteken van de questgever maar er gebeurd niks. Ook kan ik niet uitloggen of zelfs maar uit het spel gaan.... Heeft iemand dit al eens eerder gehad?
Probeer dan gewoon de trialquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik heb nog nooit WoW gespeeld en ik wil het proberen door eerst een PS te spelen. Aanraders?
Je hebt de mensjes uit hun guild getrapt, wat onaardigquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:15 schreef TwyLight het volgende:
Er zaten iets van 30 mensen in de guild maar ik heb eerst iedereen verwijderd. Ik wacht nog even met er iets serieus van te maken dus ben maar begonnen er een free for all guild van te maken voorlopig zodat ze wat gold voor mij kunnen genereren130 mensen al ondertussen
quote:January 6 Hotfixes
Classes
• Death Knight
• • Frost
• • • Icy Talons now increases melee attack speed by 45% (up from 30%).
• • Unholy
• • • Unholy Might now increases Strength by 35% (up from 25%).
• Hunter
• • General
• • • Aspect of the Hawk now increases ranged attack power by 35% (up from 25%).
• • Talents
• • • Aspect of the Iron Hawk now increases ranged attack power by 35% (up from 25%).
• Shaman
• • Elemental
• • • Elemental Focus now increases spell damage done by 20% (up from 15%).
Dit speltwitter:holinka twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 20:37:48.@Shaee33 @Matteygf We're planning an additional PvP season for mists. Details on end of season rewards, timeline, & new gear to come soon. reageer retweet
Sneeuwquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe sloom mijn computer is
Hmm, eens kijken of ik nog in het guild zit dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:39 schreef TwyLight het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor crits in PvE, en wat is je itemlevel?
Trouwens, gisteren een level 25 guild gekocht, <Prodigy>27.5k. Deze keer niet gescammed
Hehe, andere serverquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Hmm, eens kijken of ik nog in het guild zit dus.
AHHHH GELUKKIG!
[ afbeelding ]
quote:
Doe ik ook altijd op een nieuwe server.. En om de 5 minuten switch ik, tot ik in een guild terecht kom waar relatief weinig kleuters in zitten. Je wordt meestal toch wel om de 10sec. geinvitequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik een nieuw character maak accepteer ik ook altijd gewoon de eerste level 25 guild die mij een invite stuurt<90 ga ik me echt niet druk maken over wat voor guild ik in zit
Hoe weet je nou of er relatief weinig kleuters in dat soort gold-genererende guilds zitten? Ik heb er heel wat uitgeprobeerd, maar in geen van allen werd er gekletst of sociaal gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:35 schreef KataStrofe het volgende:
Doe ik ook altijd op een nieuwe server.. En om de 5 minuten switch ik, tot ik in een guild terecht kom waar relatief weinig kleuters in zitten. Je wordt meestal toch wel om de 10sec. geinviteDie 10 copper die ik ondertussen voor ze heb gemaakt mogen ze houden
![]()
Mijn guild is btw ondertussen bijna lvl 22, in een half jaartje ge2manned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |