Oja, en dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Mediamarkt als een eis voor een woning
Zoals ik al zei, wat maakt een kwartier reistijd nou uit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:51 schreef SanMarcoo het volgende:
Ik bedoelde dat ik graag wilde dat er voorzieningen inzaten als bijvoorbeeld MediaMarkt. Dat vind ik persoonlijk belangrijk.
Nogmaals ik zeg voorzieningen als de MediaMarkt. Je kan bijvoorbeeld ook zien als bv. Burger King enzovoort. Ik wil niet iedere keer dat ik een hamburger wil eten ruim 20 minuten rijden! Maar waarom kan je niet gewoon een bijdrage leveren ipv op ieder detail ingaan. Je dwaalt af dus hou gewoon je bek of ga een nuttig antwoord geven!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat maakt een kwartier reistijd nou uit?
Je hoeft niet meteen te gaan schelden. Je geeft namelijk alleen de MM als voorziening. Daar kan ik dus verder weinig mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef SanMarcoo het volgende:
[..]
Nogmaals ik zeg voorzieningen als de MediaMarkt. Je kan bijvoorbeeld ook zien als bv. Burger King enzovoort. Ik wil niet iedere keer dat ik een hamburger wil eten ruim 20 minuten rijden! Maar waarom kan je niet gewoon een bijdrage leveren ipv op ieder detail ingaan. Je dwaalt af dus hou gewoon je bek of ga een nuttig antwoord geven!
Gelukkig bestaat Deventer niet alleen uit Rivierenwijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:21 schreef Catch22- het volgende:
Deventer is tokkieville. Ik zou lekker naar apeldoorn gaan
Heeft ook nog eens eens KFC
Deventer-Oost niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:21 schreef Catch22- het volgende:
Deventer is tokkieville. Ik zou lekker naar apeldoorn gaan
Heeft ook nog eens eens KFC
Nou...je moest eens weten hoe sommigen als eis hebben dat er minstens een Starbucksquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Mediamarkt als een eis voor een woning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |