Als het uit is, dm me dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Marieke_w het volgende:
In mijn relatie ben ik vaker het "submeisje", maar ook ik neem soms de dominante rol aan.... Ik heb er geen enkel problemen mee om het "submeisje" te zijn....zolang het alleen maar in de slaapkamer is
haha "eigenaar"......???? dat gaat dus al te ver he....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je eigenaar je niet zomaar laat vreemdgaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
haha "eigenaar"......???? dat gaat dus al te ver he....
daarom reageerde ik er ook zo op met die smiley....ik kan wel tegen een "stootje"quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]was ook niet serieus, ik wist gewoon ander excuus om op 'dan pas?' te reageren
stootjequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
daarom reageerde ik er ook zo op met die smiley....ik kan wel tegen een "stootje"
Stootje? Klinkt alsof ie een minipikkie heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
daarom reageerde ik er ook zo op met die smiley....ik kan wel tegen een "stootje"
haha stootje klinkt wat liever in die bewuste zin....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stootje? Klinkt alsof ie een minipikkie heeft.
In een topic over dominantie het over lief hebben. Ok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
haha stootje klinkt wat liever in die bewuste zin....
topic over dominantie én onderdanig.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
In een topic over dominantie het over lief hebben. Ok.
Iemand die dominant is kan nog steeds heel lief zijn hoor. Dominantie is niet altijd ruige seks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
In een topic over dominantie het over lief hebben. Ok.
Dan paste niet in mijn post.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
topic over dominantie én onderdanig.....
Joh. Dat weet ik, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Iemand die dominant is kan nog steeds heel lief zijn hoor. Dominantie is niet altijd ruige seks.
zolang t maar ergens pastquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan paste niet in mijn post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |