Door de jaren heen hoorde ik regelmatig van verschillende personen dat alle vrouwen (hiermee bedoelden ze natuurlijk BIJNA alle vrouwen, want zo'n uitspraak kun je nooit doen) onderdanig zijn in bed, en het gevoel willen hebben dat de man de baas is. Dit varieert natuurlijk in verschillende vormen, zoals vrouwen die alleen willen dat de man het standje kiest, willen dat de man hen zogenaamd dwingt tot van alles of wellicht nog wat extreme(re) vormen

Ik geloofde dit nooit en dacht dat de mannen dit slechts zeiden omdat ze dat een geil idee vinden. Ik begin het nu toch wel te geloven, aangezien het meisje waarvan ik het NOOIT had verwacht (omdat ze in het begin zei dat ze alleen lieve en romantische seks wilde) het stiekem toch wel leuk vindt (en ja, dit is mijn vriendin). Even wennen voor mij, want ik had me al helemaal ingesteld op een heel leven vol 'lieve en romantische' seks, maar nu ben ik toch stiekem blij dat er wat meer variatie in zal gaan zitten
En hoe zit dat bij de mede Fokkers! ?
Voor de dames: Ben je graag onderdanig in bed? zo ja, op welke manier en waar ligt de grens?
Voor de heren: Ben je graag dominant in bed? zo ja, op welke manier en waar ligt de grens?

Natuurlijk zijn er ook mannen die onderdanig zijn en vrouwen die juist dominant zijn. In dat geval moet je 'onderdanig' in de vraag maar even vervangen door dominant of andersom.