abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134778174
Je hoort wel vaak dat kinderen die wat trager zijn het ineens doen en dan ook echt heel goed zijn meteen. Mijn nichtje was heel traag met lopen maar die deed het gewoon ineens en toen liep ze alsof ze nooit anders heeft gedaan. Eva kost het echt veel tijd en frustratie en heeft regelmatig een blauwe plek op haar voorhoofd omdat ze voorover valt :D
E.
pi_134778199
Och dan vergeet ik het belangrijkste. Ik vind haar zo'n schoonheid, die Noor O+
E.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:58:47 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134778305
Ik weet eigenlijk niet of Noor nou echt traag is en de jouwe gewoon heel snel...

En thnx!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:03:25 #179
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134778402
Mooie Noor! Kijk haar lief zien lachen dan O+ en 7 maanden *O*!
pi_134778669
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of Noor nou echt traag is en de jouwe gewoon heel snel...

En thnx!
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Noor traag is! Volgens mij is jouw dochter hartstikke gemiddeld!
Maar de vluggerds zijn volgens mij vaak heel onhandig met leren, dat is wat ik bedoelde. Ik las eens dat je doeners en denkers hebt, de eerste is heel snel maar ook heel onhandig en de tweede overdenkt eerst hoe ze iets het beste kunnen doen voor ze het gaan proberen :Y
E.
pi_134778737
Onze oudste zoon, was heel traag (dachten we).
Nooit gekropen, liep al goed met 11 maanden!
pi_134778808
XM wow, wat lijkt ze ineens op jou zeg! En dat is toch Hollands glorie? Mooie hapwangen en ze ziet er happy uit O+
pi_134778880
TOT 12 UUR VANMIDDAG INSCHRIJVEN!

Secret Valentine *; Stuur Hilzillah een PM/DM met je e-mailadres ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer info
pi_134779269
Die van mij blijft ook liggen waar je dr neerlegd :') Met 8 maanden :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134779829
XM gefeliciteerd met de zeven maanden *O*

En die van mij begon ook met een maand of negen met kruipen geloof ik. Dus komt vanzelf.
pi_134779859
Noor! O+ 7 maanden alweer *O*
Als je haar nou meeneemt naar de meet, dan kunnen E. en Femke en al die andere kindjes haar voordoen hoe het moet ;) >:)
(En ze heeft al tandjes! Die zijn hier nog niet in zicht hoor)

Femke bleef vanochtend zomaar langer dan 2 seconden zitten! Weliswaar met mijn benen om haar heen als opvangnet, maar ze zat toch echt! Ik durf het woord bijna niet uit te spreken, maar dit soort ontwikkelingen lijken toch echt met sprongetjes te gaan. Zo gebeurt er weken niets, en ineens verzint ze allerlei nieuwe dingen om uit te proberen O+
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:26:01 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134780277
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Tally het volgende:
Die van mij blijft ook liggen waar je dr neerlegd :') Met 8 maanden :P
+1

Oh en Suiker, dat plaatje _O-
Ik doe niet mee overigens, ook wegens verhuizing, ik zal vast iets minder tijd hebben de komende periode :%
pi_134780393
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

+1

Oh en Suiker, dat plaatje _O-
Ik doe niet mee overigens, ook wegens verhuizing, ik zal vast iets minder tijd hebben de komende periode :%
Credits gaan naar Mango!
pi_134782298
XM wat een plaatje is Noor en wat ziet ze er heerlijk happy uit! 7 maanden, wauw!

Zittende babies, dat is een vervanmijnbed-show, maar wat goed zeg!

En de meet, volgende keer sluit ik me misschien wel aan!

Ik heb hier een zielig bijna ontroostbaar kindje. Hij had net zelfs traantjes. :o :'( Nu is hij na een paar slokken in slaap gevallen, maar hij doet af en toe, al slapend, nog een snikje. Zo sneu! Net wel eventjes gedoucht, dat vindt hij altijd fijn.
Ik had graag het huis een beetje op orde gebracht maar wegleggen is huilen en draagdoek is even geen optie want ik moet me nog aankleden.
  zaterdag 28 december 2013 @ 13:35:38 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134782407
Echt Mawaba.. twee keer knipperen en jouw mini is ook 7 maanden. Het gaat echt zoo snel! Wat sneu zoveel verdriet. Hopelijk is ie snel weer vrolijk!

En dank voor alle complimenten voor de mup! Ik zal ze doorgeven O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134784969
Leuke foto XM!

En traag, wat is traag. Je kent het verhaal over hoe gemiddelden ontstaan. Mijn ervaring is dat de bandbreedte waarin kinderen iets moeten kunnen erg ruim is. M kroop met 11 maanden, zelfs de meisjes zijn ongecorrigeerd sneller en die zijn ook niet de snelsten. M liep met 13 maanden rond de tafel. En dat heeft hij 7 maanden gedaan voordat hij los liep. En niemand op het cb vond dat vreemd, raar of traag. Ja, langzamer dan gemiddeld. That's it.
pi_134786939
Mabawa wat sneu dat ie zo verdrietig is :*
pi_134791972
Totaal niet bijgelezen, zijn de feestdagen alledrie behoorlijk verkouden geweest en pas nu weer een beetje onder de mensen... Had me Ellie's eerste kerst toch een pietsje anders voorgesteld, maar ze heeft het super volgehouden!

Beterschap voor alle andere zieken in elk geval!

XM, wat een superfoto van Noor O+

Mabawa, lekker knuffelen dan!
Home is where the O+ is...
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:25:39 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134794497
Ook al verkouden.. Beterschap Cwen!

Knuffelen is idd Het Beste Medicijn tegen tranen Mabawa ;)

Wat posten er nog weinig andere verse mama's mee trouwens! Nja, komt vanzelf :Y)

Ik heb m'n hormonenkaart weer gespeeld vandaag :7 Maandag komt er een nieuwe waterkoker met 40° functie, perfect voor flesvoeding. :9
pi_134795000
Klinkt goed, die waterkoker!

Ik ben morgen jarig, heb ook allemaal babygerelateerde dingen gevraagd :D.
Home is where the O+ is...
pi_134795270
2 plakbaby's is best lastig. Gelukkig was ik in elk geval niet alleen. Maar ja, nog wel een ander kind dus als man met M bezig was zat ik met 2 baby's op schoot. En als je de ene neerlegde om de ander te troosten begon de ene weer te huilen. Maar wel redelijk gegeten en af en toe kon er nog een lachje af. Vond ze wel warm dus toch even getemperatuurd: 39,3 en 38,8. Oeps. Nu lekker naar bed en als ze straks nog ergens last van hebben dan krijgen ze een pcm.
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:02:45 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134795912
Jeetje Kyara, allebei ook! Hopelijk helpt slapen. En bij Mabawa fijn knuffelen!

Mijn meiske was gisteravond heel sneu... 3x wakker geworden, dus de derde keer maar even in de luier gekeken en getemperatuurd; 36,4 dus dikkere slaapzak aan, voor de zekerheid dentinox, en nog een voeding. Uiteindelijk is ze heerlijk gaan slapen, tot iets voor 8 (dr nieuwe tijd O+ ), maar wállen vandaag! :o niet te zuinig, alsof ze een week ontgroening bij het corps heeft gehad :')

Maar niet extra slapen vandaag he :N Een uurtje in de doek vanmiddag, en nu is ze omgevallen na dr eten. Onhandig want ze moet dr slaapzak nog aan, liefst voordat ik straks naar de film ga ( *O* naar Soof, met vriendinnen!)
pi_134795934
Pfff respect Kyara. Ik vind een plak baby en dreumes al zwaar. En dan vallen de feestdagen gunstig dus zijn we het grootste deel met zijn 2-en.
pi_134796458
Scheelt dat ik vanochtend met M naar een kinderverjaardag ben geweest en het vanochtend wel goed ging. Maar op dit soort dagen bedenk ik me wel dat ik dat alleen dus niet zou redden. Dan zou ik echt hulptroepen in moeten schakelen.

LadyBlack, :D al is het wel sneu dat ze niet in haar hum was. Hoe ga je dat straks doen met verhuizen? Lijkt me best wel wat geregel in combinatie met een baby.
pi_134796888
LB ook niet in haar hum dus.

Nee lijkt me ook lastig kyara. Hier dus een peuter die meer dan een week ziek is. Die wil het liefst de hele dag vast en/of bezig gehouden worden.
En kyan is ook alleen maar moe en niet lekker. Slaapt heel moeilijk in, maar in mijn eentje in de draagdoek kan nu ook niet ivm peuter.

Hopelijk zijn ze snel weer zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')