Olfquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:09 schreef GotC het volgende:
Waar Ow de verjaardag viert van haar baby dreumes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik de pads van Natusan, zijn wel duur maar ik vind ze wel het fijnst. Hebben ook zo'n plakstrip aan de achterkant zodat ze goed in je BH blijven zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh en iemand goede tips voor zoogcompressen? Ik geef zo veel melk dat ik tijdens het voeden er recht doorheen lek (het compres van de borst die ik op dat moment niet aanbied bedoel ik). 's Nachts lek ik me ook kapot. En ik spuit die kleine meid sowieso helemaal onder. Ze laat nu vaak onverwacht los ivm d'r verkoudheid en dan flats ik zo nog een complete onstopbare straal op d'r gezicht.
Ik heb nu de pads van de Hema. Bestaan er ook dikkere of iets dergelijks? Of iemand met andere tips?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ik hijs mij tweetal morgen en overmorgen in hun feestjurken. Staat ontzettend schattig. Zwart velours met strik en tule met glitters. Dat idee.... M gaat in zwarte broek, bloesje en stropdas (dat laatste vooral voor de foto's daarna mag ie af). 2e kerst een zwart shirt met daarop een stropdas in panterprint. Lekker foutoh! en voor 2e kerstdag slabbetjes met pinguïns met kerstmutsen (eten in restaurant dus vond mijn eigen verwassen, gerafelde slabben met vlekken die er niet meer uit willen niet echt kunnen.
Zo, en is die Olf ook eindelijk weg. Pfff, eindelijk verlost van die suffe vragen.Hun outfits zijn zooo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En panterprintstropdas, zo fout dat het juist superleuk is
![]()
http://www.babybum.nl/index.php?main_page=index&cPath=98quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
Hier ook Natusan. Waar heb je die wasbare vandaan?
ik heb wasbare van Prenatal . Wegwerp van de kruitvat. Voor de nacht gebruik ik de lilypadz al willen die regelmatig lekken tijdens het voeden, zoals L0t ook al vertelde.quote:
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag weeguurtje geweest en onze kleine is eindelijk ruim over zn geboortegewicht gevlogen. Weegt nu 4375 en was 4232, in 1 week 200 gram aangekomen! F is van 4 dec.
Trotse mama hier. Heeft me flink wat moeite (borstvoeding) en tranen gekost (stress, doe ik het allemaal wel goed).
Vanwaar ook weinig berichten de afgelopen tijd.
Het begin is vaak lastig (voor sommigen meer dan anderen) maar het wordt veel makkelijk en binnenkort kan je rond wandelen met baby aan de borst!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Purple010 het volgende:
Tnx angelatje!
Hoe doen al die andere vrouwen dat zo simpel he?
Eerste kerst met de kleine heel bijzonder! We gaan er van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |