abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:02:08 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134647719
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:09:45 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134647940
Waar Olf de verjaardag viert van haar baby dreumes! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 24-12-2013 13:36:06 ]
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:18:34 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134648189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:09 schreef GotC het volgende:
Waar Ow de verjaardag viert van haar baby dreumes! *O*
Olf ;)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134648272
Logopediste kon niet veel voor ons betekenen. Volgens haar ligt het niet aan K zijn tongetje. Want soms hapt hij goed en voel ik hem even zuigen en dan laat hij weer los. En als hij zijn tong omhoog drukt kan hij niet eens zuigen zei ze. Dus het advies is gewoon veel blijven proberen want hij is gewoon lui of hij snapt het niet:')

Straks wordt mijn manduca geleverd, die heb ik besteld van mijn verjaardagsgeld *O*

En nog een *O* voor alle schattige foto's
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:36:38 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134648755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Olf ;)
Moi excusez! :@ Goed gespot :P
pi_134649298
Mijn bunkeraar heeft iets nieuws! Niet willen eten, want moe, ze slaapt de laatste dagen voor haar doen enorm veel. Sochtends 2x, smiddags een lange tuk en tegen de avond nog een korte. Gisteravond wilde ze niet eten en lag om kwart voor 6 in bed. En nu net weer! Geen boterham, maar brullen omdat ze naar bed wil :?

Komt dit iemand bekend voor bij bijna 8 maanden?

Oh en ik heb net voor het eerst post isa de roltrap genomen. Ben zo gewend om met de lift te gaan met de wagen, dat het helemaal maf voelde :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:58:31 #7
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134649461
Angela, wat ruk.. Wel stoer dat je blijft proberen!

--

GotC! Die trui! Moet! Hebben! Ik heb voor M.aud een 'my first Christmas' outfit gehaald, inclusief mutsje. :@ :X

--

Danic, veel plezier in Zeeland en succes met de wind! Hier (Veluwe represent yo!) giert het ook om het huis heen.

En dat met die verzekering.. Fijn hè allemaal. Kleine lettertjes enzo.

--

Soemp! Dat haar! O+

--

Olf, doe die spam terug! Nu! Alsjeblieft?

--

Mabawa, goed dat je het gedaan hebt zoals jij het wilt!

--

M.aud is vandaag twee weken oud! *O* Twee weken geleden lag ik om deze tijd te kermen omdat ik al persweeën had, maar nog lang niet mocht persen. :X

Oh ja, het cb is vanmorgen even hier geweest. M. is helemaal goedgekeurd. Ze vond haar ook super sterk, ook in d'r nek al. En het wordt een spekkie straks. Op 10 gram na zit ze op + 500 gram van d'r geboortegewicht (dat was 2800 gram). Mijn slagroom doet het!
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:19:18 #8
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134650287
Oh en iemand goede tips voor zoogcompressen? Ik geef zo veel melk dat ik tijdens het voeden er recht doorheen lek (het compres van de borst die ik op dat moment niet aanbied bedoel ik). 's Nachts lek ik me ook kapot. En ik spuit die kleine meid sowieso helemaal onder. Ze laat nu vaak onverwacht los ivm d'r verkoudheid en dan flats ik zo nog een complete onstopbare straal op d'r gezicht. :@

Ik heb nu de pads van de Hema. Bestaan er ook dikkere of iets dergelijks? Of iemand met andere tips?
pi_134650601
De spam is nog in het dreumestopic te vinden! M'n jarige kindeke is zo chagrijnig vandaag, goed getimed. :+
pi_134651065
Ik hijs mij tweetal morgen en overmorgen in hun feestjurken. Staat ontzettend schattig. Zwart velours met strik en tule met glitters. Dat idee.... M gaat in zwarte broek, bloesje en stropdas (dat laatste vooral voor de foto's daarna mag ie af). 2e kerst een zwart shirt met daarop een stropdas in panterprint. Lekker fout O+ oh! en voor 2e kerstdag slabbetjes met pinguïns met kerstmutsen (eten in restaurant dus vond mijn eigen verwassen, gerafelde slabben met vlekken die er niet meer uit willen niet echt kunnen.

Zo, en is die Olf ook eindelijk weg. Pfff, eindelijk verlost van die suffe vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134651294
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh en iemand goede tips voor zoogcompressen? Ik geef zo veel melk dat ik tijdens het voeden er recht doorheen lek (het compres van de borst die ik op dat moment niet aanbied bedoel ik). 's Nachts lek ik me ook kapot. En ik spuit die kleine meid sowieso helemaal onder. Ze laat nu vaak onverwacht los ivm d'r verkoudheid en dan flats ik zo nog een complete onstopbare straal op d'r gezicht. :@

Ik heb nu de pads van de Hema. Bestaan er ook dikkere of iets dergelijks? Of iemand met andere tips?
Ik gebruik de pads van Natusan, zijn wel duur maar ik vind ze wel het fijnst. Hebben ook zo'n plakstrip aan de achterkant zodat ze goed in je BH blijven zitten.

Het wordt beter ;) al durf ik met 8,5 maand echt nog niet zonder pads de deur uit al zou het op zich wel moeten kunnen voor een paar uurtjes denk ik.

Je hebt ook van die siliconenpads trouwens, deze. Die zouden de melkstroom tegen gaan waardoor je dus niet meer lekt. Sommige mensen zweren erbij maar voor mij werkten ze niet helaas. Mijn tsr's waren te sterk en ik lekte dus die hele pad vol. Kon ik steeds supervoorzichtig die pads verwijderen omdat ik gewoon een kommetje melk had :').

En jeej *O* voor M. d'r spekkies, gaat goed zeg!
pi_134651359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ik hijs mij tweetal morgen en overmorgen in hun feestjurken. Staat ontzettend schattig. Zwart velours met strik en tule met glitters. Dat idee.... M gaat in zwarte broek, bloesje en stropdas (dat laatste vooral voor de foto's daarna mag ie af). 2e kerst een zwart shirt met daarop een stropdas in panterprint. Lekker fout O+ oh! en voor 2e kerstdag slabbetjes met pinguïns met kerstmutsen (eten in restaurant dus vond mijn eigen verwassen, gerafelde slabben met vlekken die er niet meer uit willen niet echt kunnen.

Zo, en is die Olf ook eindelijk weg. Pfff, eindelijk verlost van die suffe vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun outfits zijn zooo cute O+ En panterprintstropdas, zo fout dat het juist superleuk is :D
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:47:02 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134651556
Ik heb nog een hele doos ongebruikte pads staan, gekocht bij de prenatal. Wil ze best een keer losstorten in een envelop en naar iemand op de bus gooien. Ik heb ze nooit nodig gehad. Dus wie ze wil, gooi maar een pm mijn kant op. Mag weg tegen verzendkosten ofzo :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134651706
Panterprint O+

Ik heb wasbare zoogcompressen, maar ik lek niet zoveel..
pi_134651750
Hier ook Natusan. Waar heb je die wasbare vandaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134651850
Ik heb pads vanuit het ziekenhuis meegekregen. Maar ik heb nooit zoveel gelekt.
pi_134652278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
Hier ook Natusan. Waar heb je die wasbare vandaan?
http://www.babybum.nl/index.php?main_page=index&cPath=98
:+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134653000
Vandaag weeguurtje geweest en onze kleine is eindelijk ruim over zn geboortegewicht gevlogen. Weegt nu 4375 en was 4232, in 1 week 200 gram aangekomen! F is van 4 dec.

Trotse mama hier. Heeft me flink wat moeite (borstvoeding) en tranen gekost (stress, doe ik het allemaal wel goed).

Vanwaar ook weinig berichten de afgelopen tijd.
pi_134653134
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
Waar heb je die wasbare vandaan?
ik heb wasbare van Prenatal . Wegwerp van de kruitvat. Voor de nacht gebruik ik de lilypadz al willen die regelmatig lekken tijdens het voeden, zoals L0t ook al vertelde.

Angela, wat knap dat je door blijft zetten. Hier wilde F. ook niet aanhappen, blijven hangen zeg maar. Na 2 dagen proberen heb ik tepelhoedjes gekregen van verloskundige/lactatiekundige. Sindsdien gaat het goed.

Welkom Soempie *O* Wat een schatje met een bos haar O+

Olf gefeliciteerd met je dreumes *O* *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_134653985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag weeguurtje geweest en onze kleine is eindelijk ruim over zn geboortegewicht gevlogen. Weegt nu 4375 en was 4232, in 1 week 200 gram aangekomen! F is van 4 dec.

Trotse mama hier. Heeft me flink wat moeite (borstvoeding) en tranen gekost (stress, doe ik het allemaal wel goed).

Vanwaar ook weinig berichten de afgelopen tijd.
Heel herkenbaar :) hier ook bloed zweet en tranen vergoten voor de borstvoeding en dus nog steeds niet gelukt. ( zou het aan de geboortedatum liggen? :o :D ) K zit sinds donderdag over zijn geboortegewicht heen, dus dat heeft ook even geduurd. Maar dat had ook te maken met de verkoudheid, want hij wilde een paar dagen niet goed drinken. Nu is hij al een paar dagen onverzadigbaar ;)
En nog even een *O* voor het gewicht van F!
pi_134660665
Olf gefeliciteerd *O* heb ik de spam gemist? :{

L begon vannacht om 1 uur opeens over te geven, heel potje bruine bonen teruggevonden in zn bed :r . Ik had net zijn bed verschoond toen ik ook begon. Nu zijn we allebei ziek. Daar gaat onze eerste kerst -O- hoop dat we morgen allebei opgeknapt zijn.

Ik hoop dat iedereen hele fijne dagen heeft, de eerste kerst met (deze) baby O+
pi_134661246
Tnx angelatje!

Hoe doen al die andere vrouwen dat zo simpel he?

Eerste kerst met de kleine heel bijzonder! We gaan er van genieten.
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:28:50 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134661334
Och Fieder, wat sneu! Ik hoop dat jullie morgen weer opgeknapt zijn :).
pi_134661465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Purple010 het volgende:
Tnx angelatje!

Hoe doen al die andere vrouwen dat zo simpel he?

Eerste kerst met de kleine heel bijzonder! We gaan er van genieten.
Het begin is vaak lastig (voor sommigen meer dan anderen) maar het wordt veel makkelijk en binnenkort kan je rond wandelen met baby aan de borst!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')