Wat een goede post dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
baby's kunnen "kiekeboe" honderd keer achter elkaar horen en iedere keer is het net zo grappig
ekdom fans kunnen dat met "cunuhhhh" "niet likken" "die lucht" "bye bye man"
en al die keurige kalende 40 jarige gerts op kantoor die eindelijk hun grote held aan de lijn krijgen moeten het natuurlijk even na doen
conclusie ekdom fans hebben de intelligentie van een baby
en dat al minstens 10 jaar, elke dag hestelletje pindahoofden
Ik weet nog dat ie dat voor het eerst hoorde en nadeed tijdens Ekdom in de Nacht met Sodemitri op.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:13 schreef TUFKAL het volgende:
Oh ja dat "bye bye man" zeer vermoeiend inderdaadOf mensen die dat na gaan doen in het dagelijkse leven
Bedoel je niet een teveel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
blijft leuk? na 7000 keer? misschien als je een chromosoom te kort komt
neequote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heeft Gerard hem dit jaar überhaupt gedaan?
Fuck yeahquote:
Wel iets vaker hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fuck yeahOp facebook (ik googelde even) welgeteld één vraag op Facebook om Living Doll.
Ja en afgelopen jaar hebben we al gezien dat er, hoeveel ook gezeken wordt om het behouden van tradities, er altijd een paar gekkies zijn die voor de rest beslissen. In dit geval was het Gerard zelf en SPREEKT dus de traditie himself. Dus heb ik er vrede mee. En met mij vele anderen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel iets vaker hoor.
Diverse Ria's en Annies vinden het een TRADITIE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |