abonnement Unibet Coolblue
pi_134712774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha, typisch weer. Deze held heeft ook gewoon een tinder chick geregeld
Ja waarom niet he :P
pi_134714231
pi_134715881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:28 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nee nergens last van? wat is er dan?
Als ik een andere video aanklik update de titel in mn browser niet. Soms als ik hem pauzeer blijft de audio doorspelen en stop de video wel (als ik dan weer doorspeel hoor ik de audio twee keer)
pi_134716014
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als ik een andere video aanklik update de titel in mn browser niet. Soms als ik hem pauzeer blijft de audio doorspelen en stop de video wel (als ik dan weer doorspeel hoor ik de audio twee keer)
Hm geen last van. Ik gebruik wel FF geen idee of jij chrome hebt. anders eens kijken of meerdere mensen er last van hebben hier: http://userscripts.org/scripts/discuss/114002
  donderdag 26 december 2013 @ 15:30:01 #180
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134717047
Blood type is a variable in DayZ Standalone.

Every player has distinct blood type in DayZ that can be determined by using a blood filled Syringe with a Blood Testing Kit.

Possible blood types include O-, O+, A-, A+, B-, B+, AB-, AB+.
Blood Type Compatibility

To perform a successful blood transfusion using a Blood Bag Kit, a donor's blood type must be compatible with the recipient's for the transfusion to be beneficial. Incompatible blood type will led to instant death for recipient.
Blood Type Compatibility Table Recipient Donor
O− O+ A− A+ B− B+ AB− AB+
O− yes no no no no no no no
O+ yes yes no no no no no no
A− yes no yes no no no no no
A+ yes yes yes yes no no no no
B− yes no no no yes no no no
B+ yes yes no no yes yes no no
AB− yes no yes no yes no yes no
AB+ yes yes yes yes yes yes yes yes

As a rule for memorization:

O can transfer to O, A, B or AB
A can transfer to A or AB
B can transfer to B or AB
AB can only transfer to AB
(-) can transfer to (-) or (+)
(+) can only transfer to (+)

wut? :')
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134719632
Aldie als ie weer een nieuw smaakje tabak heeft voor z'n pijp:
pi_134720791
Iemand heeft onlangs uw wachtwoord gebruikt om te proberen in te loggen op uw Google-account ******@gmail.com. Deze persoon gebruikte een app, zoals een e-mailclient, of een mobiel apparaat.

We hebben de inlogpoging geblokkeerd voor het geval dit een hacker was die toegang tot uw account probeerde te krijgen. Bekijk de details van de inlogpoging:

donderdag 26 december 2013 15:42:58 uur UTC
IP-adres: 112.122.218.108
Locatie: Fuyang, Anhui, China

Hoe in godsnaam, speciaal wachtwoord alleen voor mijn gmail. Lekker dan
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134720847
Tyfuschinezen
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134720867
Maar weer eens mijn pc scannen dan :S snap er niets van ;(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_134721296
Malwarebytes heujj. Dayz valt me beetje tegen, moeten met elkaar skypen en wat meer te doen hebben. Tijd voor de beta. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 26 december 2013 @ 18:24:48 #186
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134721960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:51 schreef TJV het volgende:
Malwarebytes heujj. Dayz valt me beetje tegen, moeten met elkaar skypen en wat meer te doen hebben. Tijd voor de beta. :P
je moet even wat tijd steken om het te leren. zodra je wat gear hebt, en wat minder kwetsbaar bent. We moeten een server zoeken waar we zelf een beetje kunnen klooien. Of een meeting point hebben.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134722103
Je spawnt steeds wel op redelijk dezelfde plaats, dus afspreken is niet zo'n probleem. Punt is dat alles langs de kust al geraid is, dus je moet met minimale resources het binnenland bereiken. Zonder waterfles is dat vrij lastig..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134722297
Sowieso op teamspeak ofzo zitten ja met mensen waar je mee wil spelen, alleen spelen is idd nu nog niet heel veel aan. (wel spannend :p)

Alle spawns zitten langs de kust http://dayzdb.com/map/chernarusplus#3.042.097
meer landinwaarts is vaak nog veel te vinden. Wat nu ook nog het geval is dat een server moet restarten voordat er nieuwe items spawnen. Dit gebeurd nu om de +/-4 uur. Als je in een server zit die gaat restarten krijg je een disconnect melding + een timer. Als de timer op zo'n 70 seconden staat kan je leaven en proberen om er weer in te komen. (als je met iemand anders speelt is het een truc dat de ander in de server blijft na de 70 seconden zodat jij opnieuw kan connecten via friends ding in steam)
Item spawns zullen uiteindelijk natuurlijk geen restart nodig hebben.

[ Bericht 38% gewijzigd door Ame_thyst op 26-12-2013 18:57:04 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 26 december 2013 @ 19:04:45 #189
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134722688
Hoop dat ze net zoals met rust nog een autospawn dingetje maken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134725390
Heel teringeind gelopen om neergeknald te worden door 2 homo's. Had helemaal niets.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134725726
Zie het al voor me. Tom ,Sos, Datdus, Piek, Huib allemaal op DayZ full geared up en daar gaan ze jonge:
pi_134726088
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:55 schreef MineraalWater het volgende:
Zie het al voor me. Tom ,Sos, Datdus, Piek, Huib allemaal op DayZ full geared up en daar gaan ze jonge:
Man heb 3 kogels, moet ze gooien want heb geen geweer. Wordt helemaal niets :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134727064
Pff als alles begint te laggen is het helemaal een kutspel.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_134728105
Lijkt wel het echte leven.
Fear is the grease of society.
  donderdag 26 december 2013 @ 22:26:48 #195
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134728787
Je moet je settings even goed doen. Zijn meerdere tips voor om zonder lag te kunnen spelen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134729063
Ik ben in Balota airfield als iemand wil meeten
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_134729721
Beetje piek zijn icon jatteh!
Fear is the grease of society.
pi_134730099
Lekker happen
pi_134730138
Ze jatten letterlijk al onze nieuwe ideeën :P
Anoniem
pi_134730428
quote:
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:02 schreef shaderon het volgende:
Ze jatten letterlijk al onze nieuwe ideeën :P
Ik wil sources, Is hier bewijs van enzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')