SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Oh speelt ze ook in normale films?quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
Lol die actrice die Carrie speelt in Homeland heet Claire Danes.
Sap weet ongetwijfeld welke kant ik op ga.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"A man without a beard is a woman."
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar is ook wel baas.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.quote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook zoiets alleen dan korter. Een beetje zoals Spartacus S1, alleen dan net iets langer. Kort haar bij mannen is in de meeste gevallen ook beter imo.
Ik wilde sowieso niet lapo geef fok de schuld.quote:
Netjes ik heb ook zo kapsel. Alleen zijkanten wel wat langer.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zijkanten gemilimeterd en bovenop het haar strak naar rechts
"Mannen" met dit soort kapsels neem ik niet serieus.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.
Een chick met 9.5/10 ass draagt toch ook geen baggy broek.
Weet je hoeveel werk dat wel niet is met wassen borstelen drogen enz.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat is ook gewoon gay.
Neem zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding. Vind lang haar altijd zo'n moeite. Kort is ook mannelijker vind ik zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man. Zonde om kort haar te nemen als je echt een dikke, volle haargroei hebt. If you have it, flaunt it.
Een chick met 9.5/10 ass draagt toch ook geen baggy broek.
Heb ik ook is gwn mooi kapseltjequote:Op maandag 23 december 2013 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zijkanten gemilimeterd en bovenop het haar strak naar rechts
Heeft iemand nog foto's van die Turkse loverboy met dit haar..quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat is ook gewoon gay.
Neem zo'n kapsel:
[ afbeelding ]
Mehmet of zo toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van die Turkse loverboy met dit haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |