klopt, ik heb dat bijna ook allemaal gedaan maar niets lukt. grrrrrquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan ook al een uurtje niet meer in de streams. Niet met pc, ipad, andere browser, niet na reboot en ook niet na 50x refreshen. Zo druk kan het toch ook weer niet zijn op de server.
ik trap er ook niet meer in, overdag blijft ie aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef Parlay het volgende:
Laat hem voortaan wel open staan, zodra je afsluit kom je er niet of slecht op. Zeker 's middags.
Ik had hem aan laten staan maar toen ik thuis kwam lag de stream er alsnog uit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef Parlay het volgende:
Laat hem voortaan wel open staan, zodra je afsluit kom je er niet of slecht op. Zeker 's middags.
Misschien ging je pc op nachtstand oid? Ik weet het niet hoor, ben niet zo'n whiz daarin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik had hem aan laten staan maar toen ik thuis kwam lag de stream er alsnog uit.
quote:
... en dat terwijl het streaming systeem wat ze gebruiken heel eenvoudig is uit te breiden met extra capaciteit (zijn gewoon webservers die kleine stukjes video uitserveren). Waarschijnlijk gevalletje 'zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk kosten'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Dottey het volgende:
wegens belangstelling bla bla.... man er kijkt nog geen 100% van wat zou "moeten" gaan kijken.. en nu al kan het systeem het niet aan?
Nog niets hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
bij mij ook nog steeds niet, jank jank jank![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |