Al geprobeerd! Ook geprobeerd om zonder inloggen te kijken. Cookies weggegooid, pjoeter opnieuw opgestart. Niet omdat ik dacht dat het zou helpen maar om uit te sluiten dat het aan zoiets zou kunnen liggen. Een YT-filmpje kijken gaat prima. Dus Talpa kan de streamdrukte niet aan, is mijn conclusie. Óf omdat het zo druk is óf omdat er iets aan de hand is.quote:
bij mij hielp opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Al geprobeerd! Ook geprobeerd om zonder inloggen te kijken. Cookies weggegooid, pjoeter opnieuw opgestart. Niet omdat ik dacht dat het zou helpen maar om uit te sluiten dat het aan zoiets zou kunnen liggen. Een YT-filmpje kijken gaat prima. Dus Talpa kan de streamdrukte niet aan, is mijn conclusie. Óf omdat het zo druk is óf omdat er iets aan de hand is.
Ik heb nu via de app eindelijk (zeer haperend) beeld....quote:
iets is beter dan nietsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu via de app eindelijk (zeer haperend) beeld....
Het gaat goed nu. Hè hè! En nu eindelijk Jimmy eens voor het eerst LIVE zien.quote:
en dat terwijl ze "streamgate" gebruiken, maar volgens mij werken ze niet meer met de ISP's samen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat terwijl het streaming systeem wat ze gebruiken heel eenvoudig is uit te breiden met extra capaciteit (zijn gewoon webservers die kleine stukjes video uitserveren). Waarschijnlijk gevalletje 'zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk kosten'.
Opgezegd weer, wat een drama die streamsquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik hoop dat er hier mensen zijn, die me kunnen helpen.
Ik heb na lang beraad gisteren besloten toch een paspoort aan te vragen.
Dat heb ik via SMS gedaan en ontving een activatiecode.
Die ingevoerd en yes ik kreeg meteen streams en de mogelijkheid tot stemmen, haho!
Maar toen wilde ik ook op mijn laptop proberen. Ingelogd en nee...Moest opnieuw de activatiecode invullen en toen volgde er: helaas is er iets mis gegaan. Omdat de pc ook nog aanstond en ik daar ingelogd was, heb ik daar uitgelogd. Met gevolg: helemaal niet meer kunnen inloggen. steeds weer opnieuw vragen om die activatiecode.
Opnieuw een SMS gestuurd. Kreeg ik bericht: uw telefoonnummer is al bekend.
Ik heb alle cookies opgeruimd en geschiedenis enz.
Pc opnieuw opgestart.
Geprobeerd in te loggen via emailadres en toen nogeens via FB.
Vanmorgen kwam er popup omhoog: uw bent een trouwe hondkijker, of zoiets...
Inmiddels 2 mails naar Talpa gestuurd, geen reactie.
Is het een idee, om een SMS te sturen met Utopia stop en daarna opnieuw paspoort aan te vragen, of krijg je dan weer problemen met het emailadres?
Voorlopig heb ik dus niets, dit is wel erg frustrerend hoor..
quote:Het is erg druk in Utopia! Hierdoor is het momenteel even niet mogelijk om de livestreams te bekijken. We zijn bezig met een oplossing. Probeert het straks opnieuw! Of kijk over 1 maand op tv wat je nu gemist hebt!
heb je al opnieuw ingelogd?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:27 schreef SaladShaker het volgende:
Mweh. Het is persoonsgebonden ofzo.
Niet op mijn laptop, niet op tablet 1, tablet 2 of de smartphone.
Heb ik gedaan, maar alweer hangt 'ie na 1 min vast...quote:
Ja hier ook al een paar dagen, wordt er niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:29 schreef SaladShaker het volgende:
Joah. Niets werkt. Steeds de melding dat het 'druk' is op de streams.
en de app verwijderen en weer erop zetten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:22 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar alweer hangt 'ie na 1 min vast...
Afg dagen helemaal geen problemen gehad ..
Ik kijk via de iPad app; heb ook al paar keer app geheel afgesloten en weer geopend ...
Het geluid staat ook veel zachter dan normaal (op Max.)
Op laptop, smartphone en tablet is het knudde. Ik gooi de handdoek in de ring en lees gewoon de COS en de streamverslagen want aan steeds 1 minuut kijken en vervolgens een vastloper heb ik niks en is alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:08 schreef eleusis het volgende:
Die site is dus zo kut bij mij he. De enige browser waar 't hier semi in werkt is Firefox, met dien verstande dat de stream altijd eerst 1 à 2 minuten hapert. Cookies weggedaan dit dat. De iPad-app was de eerste weken een goeie vervanger, maar die hapert nu ook steeds vaker.
Waarom zouden ze het dan nog aanbieden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Zou het misschien zo kunnen zijn dat ze eigenlijk van die streams afwillen aangezien ze toch niet zoveel opleveren en op deze manier ervoor zorgen dat men meer/alleen nog naar de uitzendingen gaat kijken?
Ligt meer aan de streams dan aan de apparaten hoor of je hebt een brakke internet verbinding.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op laptop, smartphone en tablet is het knudde. Ik gooi de handdoek in de ring en lees gewoon de COS en de streamverslagen want aan steeds 1 minuut kijken en vervolgens een vastloper heb ik niks en is alleen maar irritant.
Ik heb juist een heel snelle verbinding. Dus het ligt idd aan de streams. Balen hoor. Zeker in het weekend wanneer je gewoon meer tijd hebt om te kijken en te luisterenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het dan nog aanbieden?
[..]
Ligt meer aan de streams dan aan de apparaten hoor of je hebt een brakke internet verbinding.
Hier ook niet.. bagger!!!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:07 schreef Tamaartje het volgende:
Op de iPad doen de streams het niet meer
Te belachelijk voor woorden!! Als je zo'n programma maakt zorg je toch ten eerste voor voldoende capaciteit!!!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:55 schreef ansjovissie het volgende:
AAARRRRGGGHHHHHHH Grote belangstelling, geen streams. Dit is zo niet mijn Utopia!!!
Je bent niet de enige. Ik heb er ook last van op dit moment.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:01 schreef ninalove_34 het volgende:
ik kom op de site maar kan niet inlogeen met me passpoort hij blijft mar draaien en geeft een error aan
Even afwachten. Ga even een paar minuten iets anders doen en probeer het dan nog een keer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef ninalove_34 het volgende:
ok wat gaan we er aan doen wprdt er zo niet goed van
Hier ook weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef ninalove_34 het volgende:
ben alweer ingelogt hij doet weer pff
Heb ik ook steeds grrrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dit godverdomme voor stompzinnige melding die ik telkens krijg!!!!!
Heb maar 1 stream open.
[ link | afbeelding ]
Op mijn Android app streams sinds een uur ook op zwart. Wel video's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef md89 het volgende:
Nog meer mensen bij wie de iPad app het niet meer doet? Heb al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. Video's kan ik wel zien
Hier hetzelfde verhaal, net nu het zo leuk was kennelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef md89 het volgende:
Nog meer mensen bij wie de iPad app het niet meer doet? Heb al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niks. Video's kan ik wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |