Begint er op te lijken!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef fries1984 het volgende:
Eculypta...
Voor de liefhebber(s) van plat/platter/platst
[ afbeelding ]
Inderdaad! helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Begint er op te lijken!
Alleen.. het is Billyboy.![]()
Next: Isa.
Past nietquote:
Die wel maar neequote:
Knap gedaan want het ging echt heel snel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef fries1984 het volgende:
Eculypta...
[ afbeelding ]
Gewoon 30sec terugspoelen tochquote:Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knap gedaan want het ging echt heel snel.
Die hadden we al van Billy, maar die heeft iedereen mentaal geblockedquote:Op maandag 20 januari 2014 09:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! den eerste echte onbedekte Tetten.
En toch die eerste post zo ken ik scanman helemaal niet. Zo typen zonder punten en komma's en ook het taalgebruik was heel erg on scanmans.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier hield het wel op: FB / Wow, fan-pm van ratso/scanman!
Zonder punten en komma's?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
En toch die eerste post zo ken ik scanman helemaal niet. Zo typen zonder punten en komma's en ook het taalgebruik was heel erg on scanmans.
oops. en weer ontopic.
Wees blij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit topic loopt voor geen meter.
Nee.quote:
Ik haat het als er een vrouw is die tieten wil zien, en ik niet kan lurken in haar fotoalbum omdat ze die niet heeftquote:
Gelukkig hoef ik jouw niet in een bad te zien zitten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zielig om een walrus in zo'n bad te houden
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Capaja het volgende:
http://www.freebits.nl/view.php?filename=181ScreenShot032.bmp
met dank aan renevanlaren
met dank aan renevanlaren
ik krijg hem niet geplaatst
gezien die laatste foto...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat scanman tot nu blij is met een ban
Alle foto'squote:
Uhuquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja. mag wat meer frontale kwaliteit in idd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef fries1984 het volgende:
Eculypta...
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat ik deze maar in een spoiler gooienHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:26 schreef Capaja het volgende:
OMG !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat ik deze maar in een spoiler gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
OMG !!
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo plat is ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Waarom staat haar hoofd verkeerd om?
Ach, misschien ben ik gewoon verwendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo plat is ze nou ook weer niet.
Ook goed in het vet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Pavement het volgende:
Lotte zit zeer goed in de tettenbuisness.
Zijn nep though.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Pavement het volgende:
Lotte zit zeer goed in de tettenbuisness.
Doet YT, er is ook een optie voor de uploader om het filmpje weer te geven met de belichting als de screenshot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
waarom is t screenshot goed belicht en t filmpje donker?
Wowawiewaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:53 schreef spapaars het volgende:
Ruud, Billy en wat alcohol.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Video 112 MB
http://www16.zippyshare.com/v/47568167/file.html
Nogal jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:19 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik trek mijzelf af op het gekreun van Billy. Is dat raar?
gadverdamme, laat je nakijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:19 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ontspoort ben je dus !quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:19 schreef KaoloJoeka het volgende:
Nee hoor, gewoon lekker doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:19 schreef KaoloJoeka het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Deze van Baconbus mag hier ook wel bij
UTO / [COS #1035] Schoolkamp
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |