Oh, dankjewel. Dat is liefquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Knapper dan xcachet in ieder geval. Maar minder knap dan jou
Omdat ik een foto wil waarop ze normaal lacht.quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom wil je foto dan?
heb je er ooit al een gehad?
heb ik welquote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik een foto wil waarop ze normaal lacht.
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dankjewel. Dat is lief.
Verder weet ik niet hoe Cachet eruit ziet.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.
te veel rond is ook niet goedquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet de exacte samenvatting geven van wat Jahli over haar zei. Maar beetje hoekige vormen zeg maar.
Oh, snap het niet. Hoef het ook niet perse te wetenquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo dat dan weerquote:
ja heb ikquote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
jhali ik wil een foto van jou met een papiertje waarop staat dat je van me houdt
wtfquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
ehmquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef zwerty het volgende:
wat heb ik eigenlijk gemist de afgelopen tijd?
MIJquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef zwerty het volgende:
wat heb ik eigenlijk gemist de afgelopen tijd?
post eensquote:
Zwerty is verloofd met totoquote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
vertel me alle sappige verhaaltjes
ik weet niet alles meerquote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
vertel me alle sappige verhaaltjes
Mensen zeggen niet voor niets, ik wil bolletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |