SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die banner van Serero staat er nu al een maand in ofzo![]()
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.![]()
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaaldquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maver heeft ook altijd packluck hij had net Rooney in een pack
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
die moet natuurlijk gewoon zoquote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik kwam tot zoiets:
[ afbeelding ]
Maarja, kutteam. Jammer dat Muntari niet kan.
edit. Di Natale ipv Robinho![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij stond vaak tegenover Donald en daar had hij geen kans tegen. Hij is wel erg technisch en behendig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?![]()
quote:The Top Five greatest bands of 2013, as voted by you are below:
1. The Killers
2. Muse
3. Depeche Mode
4. Arctic Monkeys
5. The Rolling Stones![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zag hetquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaald
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
Ik opende 2 packs en kreeg non shiny's![]()
![]()
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Nvm moet ook nog een team voor het kerst toernooi.![]()
Voel me nog steeds vereerd dat ik ze in het kleine Paradiso heb mogen zien.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/squads/image/16114/quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Klaar![]()
Thx voor de moeite. Heb alleen nog geen team voor het toernooi, dus dat moet ik eerst nog maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
Mooi teamquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
![]()
de karper cup?quote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat waren de eisen van het toernooi nu?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Oke! IFs mogen gewoon?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Freire het volgende:
[..]
de karper cup?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Ik kan niet met 3atb spelen dit jaar (eigenlijk vorig jaar ook al niet..)quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die moet natuurlijk gewoon zo![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |