hahahaha shieeeeeet manquote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAH WTF JHALI
HOE KAN JE DAT DOEN OM IEMAND BETER TE MAKENGVD HEUY : DDDDD
sowiesoquote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahaha shieeeeeet man
wedden dat die neef wel geilde op haar
ohwquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef Jhali het volgende:
oke sof en ik zijn catfish aan het kijken
en er was dus een wijf die een online relatie had met een jongen, maar die jongen was fake. gingen ze proberen te achterhalen wie die persoon is, blijkt het haar beste vriendin te zijn die haar wilde troosten met een ''perfecte jongen''en de stem aan de telefoon was de neef van die beste vriend waar ze ook telefoonseks mee had
JA SOBIEOZOOOOOOOOOO WALLE UGIFI JFIOGRJSF Squote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahaha shieeeeeet man
wedden dat die neef wel geilde op haar
pittig stapje te verquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef Jhali het volgende:
en er was dus een wijf die een online relatie had met een jongen, maar die jongen was fake. gingen ze proberen te achterhalen wie die persoon is, blijkt het haar beste vriendin te zijn die haar wilde troosten met een ''perfecte jongen''en de stem aan de telefoon was de neef van die beste vriend waar ze ook telefoonseks mee had
Linkquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef Jhali het volgende:
holy shitquote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef Jhali het volgende:
groetjes aan de conducteurquote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
holy shit
(groetjes vanuit de trein)
Dit. Nog nooit een bewegend beeld gezien, je wil iemand toch zien?quote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef Ezell het volgende:
ik vind het wel knap hoelang sommige 'relaties' in catfish duren voordat de waarheid eindelijk boven water komt. wat lopen er toch veel idioten rond op deze wereld.
HAHAHAquote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
ho damn
zit een wijf hier aan de telefoon te praten. zegt ze: gelukkig heb ik geen chinese ogen
hoe moet je dit opvtten?![]()
hoe zijn haar ogen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
ho damn
zit een wijf hier aan de telefoon te praten. zegt ze: gelukkig heb ik geen chinese ogen
quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Ezell het volgende:
ho damn
geenntientje hebben voor een cam zodat je je verloofde kan zienquote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Nog nooit een bewegend beeld gezien, je wil iemand toch zien?
Lijkt me dat je er anders heel snel moe van wordt
HAHAHAHA doe hetquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef supersof het volgende:
zal ik ezell bellen zodat ze kei hard aan de telefoon kan zeggen: gelukkig heb ik geen westerse ogen
Wacht.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
geenntientje hebben voor een cam zodat je je verloofde kan zien
haha neequote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef supersof het volgende:
zal ik ezell bellen zodat ze kei hard aan de telefoon kan zeggen: gelukkig heb ik geen westerse ogen
quote:
quote:
quote:
Dat dacht ik al.quote:
Het is inderdaad niet koud buitenquote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook een schitterende muts. Het is alleen niet koud buiten
mooi zoquote:
kquote:
Nog geen seconde van gezien. Zelfs geen updates op tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |