bunkeren zal ook niet helpen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat doe je niet door NIETS te eten
Dan val je echt wel af hoor hoe denk je dat anorexia patienten dat doenquote:Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat doe je niet door NIETS te eten
quote:
Neenquote:
wat moet ik doen dan? met die 2 in relatietherapie gaan?quote:Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel een beetje laf van jou vind ik. Je weet dat er iets mis zit en toch laat je hem gaan.
Die eten wel hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan val je echt wel af hoor hoe denk je dat anorexia patienten dat doen
met dressing?quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen
Ik ga gewoon voor zo'n maaltijdsalade denk ik
Ook die zijn niet zo gezond als ze lijken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen
Ik ga gewoon voor zo'n maaltijdsalade denk ik
wie was het?quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Toto69 het volgende:
iemand stuurt mij 2x precies dezelfde kaart![]()
en die krengen zijn fucking duur
hoe dom
ben je nu aan t trollen of wat?quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat moet ik doen dan? met die 2 in relatietherapie gaan?
zoals ik zei ik praat vaak genoeg met hem hierover dus het is niet dat hij er niks van af weet of zo. het is gewoon zijn keuze om er in mee te gaan
Kan ik er af laten, zit er meestal los bij bij de ahquote:
moest lachen hoorquote:
Ja zo is niks gezondquote:Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook die zijn niet zo gezond als ze lijken.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders jaag je ze toch wel met wat Varg?
Dan denk ik dat je hem moet laten gaan. Of nog een keer proberen om hem over de streep te trekken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat moet ik doen dan? met die 2 in relatietherapie gaan?
zoals ik zei ik praat vaak genoeg met hem hierover dus het is niet dat hij er niks van af weet of zo. het is gewoon zijn keuze om er in mee te gaan
dan weet je toch wel van wie t was?quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vriendin
maar 2x dezelfde kaart, zo'n dure
met haar foto op de voorkant
misschien perongeluk 2x geklikt of zoquote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vriendin
fuck wat lulligquote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
misschien perongeluk 2x geklikt of zo
ikquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vriendin
ja ik twijfel tussen die 2 keuzes inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je hem moet laten gaan. Of nog een keer proberen om hem over de streep te trekken.
ik snap je _o-quote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik houd het niet meer
doei
Ik zou het nog een keer proberen. Het is nooit te laat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik twijfel tussen die 2 keuzes inderdaad
iddquote:Op maandag 23 december 2013 14:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
lijkt me dat je dat wel merkt met het afrekenen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |