Kroketten eisen wel wat meer frituurkennis want die springen nog wel eens kapot.quote:Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder moeilijk om een frituurpan aan te zetten, even te wachten tot het op temperatuur is (vaak geeft een lampje dat ook nog eens aan), een frikandel in zo'n pannetje van de frituur te doen, dat in de olie laten zakken, ongeveer 8 minuten met rust te laten en daarna eruit te halen.
Gestorven zoals hij jarenlang heeft geleefd; met een warme worst in zijn mond.quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef pieter12 het volgende:
[..]
Mijn zoon Pieter is net overleden in het ziekenhuis wegens ernstige vergiftiging. Zijn begravenis is morgen om 2 uur.
Wie is deze Fok!ker.quote:
Nee, gooi jezelf maar in de frituur.quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef pieter12 het volgende:
[..]
wat is dan geen paupervoedsel, noem er eens een paar op
Zonde van de oliequote:Op maandag 23 december 2013 17:23 schreef snakelady het volgende:
Ik heb geen frituurpan dus ik frituur in een gewone pan met olie er in, gaat altijd prima.
Dat doe ik ook altijd met mijn dinnies vingerquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als je ze nadat je ze uit het tostiijzer hebt gehaald even kort door je anus heenroert krijg je een mooi gelijkmatig bruin kleurtje overal, gratis tip voor jou!
Zelfs daar kan je niet meer van uitgaan tegenwoordigquote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was gewoon een voorbeeld natuurlijk, weet ik veel hoe lang die krengen er precies in moeten, staat meestal op het doosje.
Besef je wel wat je nu zegt?quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met mijn dinnies vingerDan heb ik een lekkere chocoladelolie
Hogere frietkunde gestudeerd zeker?quote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kroketten eisen wel wat meer frituurkennis want die springen nog wel eens kapot.
Gr gr
BlueMage Sr Frituurtechnoloog
Que?quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als je ze nadat je ze uit het tostiijzer hebt gehaald even kort door je anus heenroert krijg je een mooi gelijkmatig bruin kleurtje overal, gratis tip voor jou!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hogere frietkunde gestudeerd zeker?
typisch Brabantse humor ditquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |