Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag je nou of Jhali vindt dat zij de X-Factor heeft?
Ik vind cachet en tjacka wel een goede match. Waarom vind jij dat niet?quote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou volgens mij zijn veel mensen een veel geschiktere kandidaat dan xcachet dus ja dat vind ik wel ja
hee ik ben wel klaar met hier over praten nuals je nog wat wil weten dm je maar
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Osuchi het volgende:
Ik heb ook over fokkers gedroomd, weet niet meer wie maar er was iets in een boekenwinkel ofzolekker vaag
Irritant.quote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Wat vind jij Gordon?
Altijd goed.quote:
zou het kunnen zijn ja, maar nu niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind cachet en tjacka wel een goede match. Waarom vind jij dat niet?
Waarom nu niet meer?quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
zou het kunnen zijn ja, maar nu niet meer
Jij bent gordon in dit verhaal he.quote:
Maakt mij ook altijd blij wanneer jij postquote:
Is dat een ding, een jongen niet een meisje gunnen en hem aan de lijn houden?quote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
omdat ze haar aandachtsgeilheid bij niemand meer kwijt kon toen ze tjacka niet meer had en dat miste ze toch wel heel erg en omdat het een manipulatief kutwijf is die die jongen aan het lijntje wil houden en geen andere meisjes gunt
Ja, maar Cachet wil ook. Probleem is dat zij niet allebei naar de volgende ronde kunnen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent gordon in dit verhaal he.
En terecht.quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt mij ook altijd blij wanneer jij post
ezell, straks heel veel catfish op mtvquote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar Cachet wil ook. Probleem is dat zij niet allebei naar de volgende ronde kunnen.
[..]
Hoezo?
[..]
En terecht.
omdat tjacka nog steeds niet kan kiezen en om de dag iemand anders leuker vindt, en ik vind de motieven van cachet een beetje vaag want eerst wilde ze niks meer van hem weten totdat ik weer lief tegen hem ging doen en toen kwam zij ook ineens weer terugquote:
Vanaf wanneer? Ik ga straks weg.quote:Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ezell, straks heel veel catfish op mtv
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Osuchi het volgende:
dans muziek luisteren terwijl je
1. in je stoel zit
2. helemaal niet kunt dansen
wat doe ik
Nee, want de 'winnaar' is al bekend.quote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Samenvatting, wordt er gevochten om Tjacka?
14.15quote:
Wie heeft er meer kans 'gordon'quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar Cachet wil ook. Probleem is dat zij niet allebei naar de volgende ronde kunnen.
Oh, jammer, ik wilde meevechtenquote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want de 'winnaar' is al bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |