wat vroeg jequote:Op maandag 23 december 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
jhali wil je antwoorden op mij dankje
quote:
omdat ik zo lief ben heb ik het even voor je gequotequote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf
ze meent er geen zak van? waarom doet ze dat
Echt lief ben jij.quote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
omdat ik zo lief ben heb ik het even voor je gequote
jij bent ook liefquote:
ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit in deze SC omdat ik dan weer even kan genieten van de basisschool tijd.
omdat ze haar aandachtsgeilheid bij niemand meer kwijt kon toen ze tjacka niet meer had en dat miste ze toch wel heel erg en omdat het een manipulatief kutwijf is die die jongen aan het lijntje wil houden en geen andere meisjes guntquote:Op maandag 23 december 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
omdat ik zo lief ben heb ik het even voor je gequote
je UIquote:
aan wie zou ze hem moeten gunnen dan?quote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
omdat ze haar aandachtsgeilheid bij niemand meer kwijt kon toen ze tjacka niet meer had en dat miste ze toch wel heel erg en omdat het een manipulatief kutwijf is die die jongen aan het lijntje wil houden en geen andere meisjes gunt
vies en lekker was mijn favoriete spelquote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Op de basisschool speelden wij een spel genaamd "eitje leggen" (met een tennisbal)
Vraag je nou of Jhali vindt dat zij de X-Factor heeft?quote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
aan wie zou ze hem moeten gunnen dan?
Vind je jezelf een geschikte kandidaat?
quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag je nou of Jhali vindt dat zij de X-Factor heeft?
nou volgens mij zijn veel mensen een veel geschiktere kandidaat dan xcachet dus ja dat vind ik wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
aan wie zou ze hem moeten gunnen dan?
Vind je jezelf een geschikte kandidaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |