ja niet maar dat antwoord lijkt me duidelijk genoegquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan ik iets vragen aan een meet?
hij had dat van jou gehoord jaquote:
Uhm wat?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja niet maar dat antwoord lijkt me duidelijk genoeg
[..]
hij had dat van jou gehoord jawaarom denk je dat ik fake ben
Huh ik dacht dat jij en tjacka gingen afspreken?quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja niet maar dat antwoord lijkt me duidelijk genoeg
[..]
hij had dat van jou gehoord jawaarom denk je dat ik fake ben
Typisch dacht niet dat ik fake ben hoor. Sterker nog hij had mij nog nooit gezien. Die foto was naar KnutdeIJsbeer gestuurd, voor de grap. Namens Typisch.quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja hij denkt dat ik fake ben dat moeten we niet hebben hé
ja maar cachet gunt mij niet dus die ging weer bij hem slijmen ookal meent ze er geen zak vanquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij en tjacka gingen afspreken?
huh, ik had het niet over jou?quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch dacht niet dat ik fake ben hoor. Sterker nog hij had mij nog nooit gezien. Die foto was naar KnutdeIJsbeer gestuurd, voor de grap. Namens Typisch.
wtfquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar cachet gunt mij niet dus die ging weer bij hem slijmen ookal meent ze er geen zak van
quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar cachet gunt mij niet dus die ging weer bij hem slijmen ookal meent ze er geen zak van
ik heb nog geen foto van jou mogen ontvangenquote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij had van jou gehoord dat ik een faker van 4chan ben of zo
[..]
Happy
bijna tr gemaaktquote:
Hoi LMIquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
Grappig hoe ik hier steeds zwart gemaakt wordt.
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |