okequote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Type jij dan zo langzaam? Ik bedoel 150 posts daar duur je toch geen 24 over!!!

Jaja? Zoals? Opscheppen over je postcount? Geslapen? Gegeten? Gedronken? ademen? Geademd?quote:

2 films gekeken en twee uur gewerktquote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaja? Zoals? Opscheppen over je postcount? Geslapen? Gegeten? Gedronken? ademen? Geademd?

jij danquote:

HOEZO NIETquote:

lul ik bedoel dat ik je 8ernaam niet hier vermeldquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO NIET
Straks vind Typisch me op Facebook en verpest hij mijn leven door 1 kleine leugen over mijn racistische aard.

Vertel nou eens wat je baan inhoud(t)!quote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
2 films gekeken en twee uur gewerkt

er is niets mis met racismequote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO NIET
Straks vind Typisch me op Facebook en verpest hij mijn leven door 1 kleine leugen over mijn racistische aard.

dingen kopieren en plakken, heb ik al vaker verteld. saai computerwerkquote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel nou eens wat je baan inhoud(t)!

Ja maar ik had het over geheimhouden, niet vermelden. Dus als je zegt nee dat doe ik niet dacht ik dat je het niet geheim ging houdenquote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lul ik bedoel dat ik je 8ernaam niet hier vermeld

ik neem niet de moeite jou op facebook op te zoeken, toch leuk geprobeerdquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO NIET

camshowsquote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel nou eens wat je baan inhoud(t)!

bak je nog wel broodjes?quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen kopieren en plakken, heb ik al vaker verteld. saai computerwerk

Oh okay, leuk!quote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen kopieren en plakken, heb ik al vaker verteld. saai computerwerk

ja nog twee vrijdagenquote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |