Mokkelquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
domste mokkel EVAH
gewoon de eckte eckte shit mangquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, vind deze wel goed te drinken moet ik zeggen.
Ik houd niet van hoofdletters, doe er iets aan man.quote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
net zo min als het verkeerd vervoegen van werwoorden.
Nee dat zal ook wel nietquote:
Moet ik het nog een keertje zeggen?!quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zal ook wel nietNaja goed. Ik had gewoon behoefte aan drank
Sommige mensen weten niet wat correct woordgebruik is.quote:
maar dat is best wel kut eigenlijk manquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
domste mokkel EVAH
Lekker mokkelenquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet wat correct woordgebruik is.
Neequote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keertje zeggen?!
ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand weet hier niet wat een gluten intolerantie is.quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar dat is best wel kut eigenlijk mandat je gewoon ff zin hebt in een loempiaatje en er eentje koopt en dat je dan denkt ohja als ik dit opvreet ga ik misschien dood
hard life
Wat ik hoor is dat je gewoon veel sneller dronken bentquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik vraag me wel af of ik er inderdaad goed tegen kan met meds. Maar even kijken hoe het is als die fles straks half leeg is.
en dan vind je het vreemd als ik dat een keertje hebquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |